Vilka länder vill ni besöka?
112 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Jag måste nog nå Kazakhstan innan jag dör, det verkar för intressant för att utelämna i reseutbudet.
Egentligen i grund och botten är man så himla delad när det kommer till resor. Brukar längta hem efter 2-3 dagar, längre tål man nästan inte stanna.
Egentligen i grund och botten är man så himla delad när det kommer till resor. Brukar längta hem efter 2-3 dagar, längre tål man nästan inte stanna.
- Riksamiralen
- Anslöt: 2021-06-14
Solblomma skrev:RSD555 skrev:Du kan inte vara ensam bland folk? Jag känner mig mest ensammen då.
Jag blir helt utmattad när jag är bland folk, även när jag inte förväntas vara social, t ex på en buss eller ett torg. Tror det beror på alla intryck. Om jag dessutom ska vara social, t ex på öppet hus i barnens skola, blir det ännu värre
Jag är ensammen väldigt mycket. Ligger i sängen eller soffan i ett mörkt och svalt rum med något gammalt över mig. Mörkt och tyst.
Har inga barn, djur eller levande växter.
(Bor hos min mamma just nu men hon är borta ganska mycket.)
Riksamiralen skrev:Jag måste nog nå Kazakhstan innan jag dör, det verkar för intressant för att utelämna i reseutbudet.
billigt att resa omkring i Kazakstan en liter bensin kostar 5 kr, äta och hotell är också billigt, finns bazarer och marknader lite överallt, och så spelar dom på dombra – en tvåsträngad luta, lol
antonius skrev:billigt att resa omkring i Kazakstan en liter bensin kostar 5 kr, äta och hotell är också billigt, finns bazarer och marknader lite överallt, och så spelar dom på dombra – en tvåsträngad luta, lol
Låter najs!
- Riksamiralen
- Anslöt: 2021-06-14
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Richard skrev:
Det där är precis min humor. Det är ironiskt men ingen ironi.
jag listar länder som jag kan tänka mig att flytta till
Australien
Grekland
dessa länder kan jag tänka mig att bo på under ett par s tid.
Australien
Grekland
dessa länder kan jag tänka mig att bo på under ett par s tid.
Hawaii
Delstat i USA
ditt skulle jag också kunna tänka mig att flytta till
Delstat i USA
ditt skulle jag också kunna tänka mig att flytta till
Hawaii verkar se ganska olika ut beroende på vilken ö man befinner sig på. När jag spelade GeoGuessr för ett tag sedan hamnade jag i Lanai City, samhället på ön Lanai. Varken ön eller samhället ser ut som man förväntar sig och det ser ärligt talat inte kul ut alls. Kolla själva på google maps.
allt är apdyrt på Hawaii, en sketen snabbmatmåltid kostar 132 SEK (12 USD), man ska vara på en hög reskassa där
antonius skrev:allt är apdyrt på Hawaii, en sketen snabbmatmåltid kostar 132 SEK (12 USD), man ska vara på en hög reskassa där
Men hur är det med Australien då är det lika dyrt där
Huggorm skrev:Hawaii verkar se ganska olika ut beroende på vilken ö man befinner sig på. När jag spelade GeoGuessr för ett tag sedan hamnade jag i Lanai City, samhället på ön Lanai. Varken ön eller samhället ser ut som man förväntar sig och det ser ärligt talat inte kul ut alls. Kolla själva på google maps.
Är det lika dyrt i Spanien då
min mamma har hus i Spanien
När jag var 17 år var jag på träningsläger på Hawaii. Det var (för) varmt och vacker natur om man kom bort från stad och turistområden. Roligt att snorkla och se fiskar och koraller.
Maten stod vi ju inte för själva, så jag vet inget om priserna. Dessutom var det länge sen, så det har säkert ändrats sedan dess.
Men jag tycker det finns många platser som är minst lika vackra. Även här i Sverige. Fast här är det förstås inte lika varmt året om.
Maten stod vi ju inte för själva, så jag vet inget om priserna. Dessutom var det länge sen, så det har säkert ändrats sedan dess.
Men jag tycker det finns många platser som är minst lika vackra. Även här i Sverige. Fast här är det förstås inte lika varmt året om.
Återgå till Intressanta intressen