Monsterdjur från stenåldern.
39 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Alien skrev:Människorna höll sig undan från dessa djur?
kolla in denna.
Moderator: Fixade YT-länken.
Alien skrev:Människorna höll sig undan från dessa djur?
Men det var väl svårt att undvika att stöta på dem då de kryllade av dem där av dessa monster djur under stenåldern.?
Men det var ju inte mammutar och noshörningar som sökte upp människan utan tvärtom. Man har t o m trott att det var människorna som utrotade dem.
Alien skrev:Men det var ju inte mammutar och noshörningar som sökte upp människan utan tvärtom. Man har t o m trott att det var människorna som utrotade dem.
jag menar bland anat rovdjur så som grott björnar och grott lejon och sabel tandad tiger mm.
Fanns det inte en massa sabeltandade jättedjur här i Europa under stenåldern, dom måste ju ha varit jobbiga, har även för mig att det fanns lejon i södraeuropa under senast antiken eller att dom dog ut under antiken. Bara att stöta på ett lejon skulle skrämma skiten ur mig.
slackern skrev:Fanns det inte en massa sabeltandade jättedjur här i Europa under stenåldern, dom måste ju ha varit jobbiga, har även för mig att det fanns lejon i södraeuropa under senast antiken eller att dom dog ut under antiken. Bara att stöta på ett lejon skulle skrämma skiten ur mig.
kommer på netflix snart om någon månad tv serie.
manne skrev:slackern skrev:Fanns det inte en massa sabeltandade jättedjur här i Europa under stenåldern, dom måste ju ha varit jobbiga, har även för mig att det fanns lejon i södraeuropa under senast antiken eller att dom dog ut under antiken. Bara att stöta på ett lejon skulle skrämma skiten ur mig.
Är det inte snack om att dom ska klona någon mammut eller tal om det?
Hitta det här.
https://edition.cnn.com/2021/09/13/worl ... index.html
slackern skrev:manne skrev:slackern skrev:Fanns det inte en massa sabeltandade jättedjur här i Europa under stenåldern, dom måste ju ha varit jobbiga, har även för mig att det fanns lejon i södraeuropa under senast antiken eller att dom dog ut under antiken. Bara att stöta på ett lejon skulle skrämma skiten ur mig.
Hitta det här.
eller varför inte stora grott björnar eller grott lejon. .
tänk att träffa sådan dära djur,
Moderator: Fixade YT-länken.
människor var byggda som norrlänningar på den tiden, så man tog bara nacksving på dem, lätt som en plätt
slackern skrev:manne skrev:slackern skrev:Fanns det inte en massa sabeltandade jättedjur här i Europa under stenåldern, dom måste ju ha varit jobbiga, har även för mig att det fanns lejon i södraeuropa under senast antiken eller att dom dog ut under antiken. Bara att stöta på ett lejon skulle skrämma skiten ur mig.
Hitta det här.
eller jätte vargar.
antonius skrev:eller en halvnelson, var man svag som jag fick man ta en helnelson
hittad denna video tittar på den nu.
Återgå till Intressanta intressen