Gosedjur
24 inlägg
• Sida 1 av 1
Gosedjur
som specialintresse, är det någon mer som har det?
Då menar jag att jag tycker om att prata om mina söta busiga gosedjur, och sover även med dem alltid på natten.
Älskar att krama dem och klappa dem på stjärten hihi <3
Då menar jag att jag tycker om att prata om mina söta busiga gosedjur, och sover även med dem alltid på natten.
Älskar att krama dem och klappa dem på stjärten hihi <3
- powerstone86
- Ny medlem
- Anslöt: 2021-06-23
Gosedjur
Jag har två stycken, Tiger och Lejon och dem är så busiga och söta
- powerstone86
- Ny medlem
Gosedjur
Har säkert 25 st, de flesta har jag hittat som barn tappat, en del har hundar bitit på, somliga blivit överkörda, eller låg blöta på stranden. Men jag tar hem dem, tvättar och lagar dom, man får sy fast ngt öga och sådär, sen när de torkat sätter jag in dem i ett skåp, där de får bo och villa sig efter ett ansträngt och plågat liv. Jag ska ta en bild sen så ni får se...
Gosedjur
Specialintresse men enbart två busiga, söta gosedjur och du gillar att klappa dom på stjärten?
- ShakeItOut
- Anslöt: 2018-10-19
Gosedjur
antonius skrev:Har säkert 25 st, de flesta har jag hittat som barn tappat, en del har hundar bitit på, somliga blivit överkörda, eller låg blöta på stranden. Men jag tar hem dem, tvättar och lagar dom, man får sy fast ngt öga och sådär, sen när de torkat sätter jag in dem i ett skåp, där de får bo och villa sig efter ett ansträngt och plågat liv. Jag ska ta en bild sen så ni får se...
Fan vad fint ändå Tappade gosedjur som aldrig hittar hem känns i hjärtat för mig, att de bara ligger ute eller slängs när det städas.
- ShakeItOut
- Anslöt: 2018-10-19
Gosedjur
antonius skrev:Har säkert 25 st, de flesta har jag hittat som barn tappat, en del har hundar bitit på, somliga blivit överkörda, eller låg blöta på stranden. Men jag tar hem dem, tvättar och lagar dom, man får sy fast ngt öga och sådär, sen när de torkat sätter jag in dem i ett skåp, där de får bo och villa sig efter ett ansträngt och plågat liv. Jag ska ta en bild sen så ni får se...
Några av dem har säkert bara festat hårt och slagit ihop på första bästa ställe. Snacka om ångest när de kvicknar till sittandes i ett skåp med en massa främmande...
Gosedjur
atoms skrev:antonius skrev:Har säkert 25 st, de flesta har jag hittat som barn tappat, en del har hundar bitit på, somliga blivit överkörda, eller låg blöta på stranden. Men jag tar hem dem, tvättar och lagar dom, man får sy fast ngt öga och sådär, sen när de torkat sätter jag in dem i ett skåp, där de får bo och villa sig efter ett ansträngt och plågat liv. Jag ska ta en bild sen så ni får se...
Några av dem har säkert bara festat hårt och slagit ihop på första bästa ställe. Snacka om ångest när de kvicknar till sittandes i ett skåp med en massa främmande...
Ja jag vet inte men jag tar ut dem ibland, men ingen reaktion, deras trauma verkar sitta långt inne, har provat KBT och erbjudit Prozac...
Gosedjur
Har några gosedjur på sängen; två katter och en lodjursunge. På natten ligger de på en kudde. Jag klarar bara inte att slänga ned dem direkt på det kalla golvet...
Sen har jag en porslinsdockesamling också, men de står i en hylla.
Gosedjur
Nä. När jag var liten stack jag nålar i ögonen på mina gosedjur och dockor, så att de skulle vara rädda för mig och inte döda mig när jag sov, hahaha. Jag gillade dem inte. Ändå fick man sådant när man fyllde år osv. Jag älskar dock fjäderkuddar. Dun är skit, men fjäderkuddar är bra, för man kan hitta varje fjäder och knäcka till den från utsidan. Mycket trevligt.
Gosedjur
Sheyen skrev:Nä. När jag var liten stack jag nålar i ögonen på mina gosedjur och dockor, så att de skulle vara rädda för mig och inte döda mig när jag sov, hahaha. Jag gillade dem inte. Ändå fick man sådant när man fyllde år osv. Jag älskar dock fjäderkuddar. Dun är skit, men fjäderkuddar är bra, för man kan hitta varje fjäder och knäcka till den från utsidan. Mycket trevligt.
Jag vet en som hade en stor trasdocka som han tränade olika samlagsställningar på så han skulle vara förberedd när han blev könsmogen...
Gosedjur
Sheyen skrev:Nä. När jag var liten stack jag nålar i ögonen på mina gosedjur och dockor, så att de skulle vara rädda för mig och inte döda mig när jag sov, hahaha. Jag gillade dem inte. Ändå fick man sådant när man fyllde år osv. Jag älskar dock fjäderkuddar. Dun är skit, men fjäderkuddar är bra, för man kan hitta varje fjäder och knäcka till den från utsidan. Mycket trevligt.
Jag brukade dra ut fjädrar ur farmors kuddar...
Gosedjur
Kahlokatt skrev:Sheyen skrev:Nä. När jag var liten stack jag nålar i ögonen på mina gosedjur och dockor, så att de skulle vara rädda för mig och inte döda mig när jag sov, hahaha. Jag gillade dem inte. Ändå fick man sådant när man fyllde år osv. Jag älskar dock fjäderkuddar. Dun är skit, men fjäderkuddar är bra, för man kan hitta varje fjäder och knäcka till den från utsidan. Mycket trevligt.
Jag brukade dra ut fjädrar ur farmors kuddar...
Du är den första jag pratat med som gjort så! Jag har en sjujävla tendens att göra det, jag också! Har haft perioder där jag satt det i system. Just nu känner jag mest igenom kudden, men jag har potential att fucka upp en kudde, helt klart. Borde ändå räknas om ett gosedjur, nästan.
Gosedjur
Kahlokatt skrev:Har några gosedjur på sängen; två katter och en lodjursunge. På natten ligger de på en kudde. Jag klarar bara inte att slänga ned dem direkt på det kalla golvet...
Så gulligt att du tänker på gosedjuren, för dem fryser ju på kalla golvet <3
- powerstone86
- Ny medlem
Återgå till Intressanta intressen