Schackspelare i Skåne?
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Schackspelare i Skåne?
Till dig som är någorlunda schack -kunnig, bor i södra Sverige och gillar schack delar jag en inbjudan..
Har inte blivit av att jag spelar på säkert ett år nu.. Saknar det, särskilt vintertid. De flesta bibliotek i Skåne är stängt just nu men det finns caféer jag vet man kan spela. ...Tänker inte att det ska påverka smittläge nämnvärt, om ens något.. PM:a mig om lusten finns!
Har inte blivit av att jag spelar på säkert ett år nu.. Saknar det, särskilt vintertid. De flesta bibliotek i Skåne är stängt just nu men det finns caféer jag vet man kan spela. ...Tänker inte att det ska påverka smittläge nämnvärt, om ens något.. PM:a mig om lusten finns!
- hej_på_dej_11
- Anslöt: 2020-11-04
Schackspelare i Skåne?
Jag skulle gärna ta ett parti med dig men vi bor i vars en ände av Skåne, det känns lite långt att åka 10 mil för ett parti schack
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Schackspelare i Skåne?
Jag är i Malmö säkert 1 gång i månaden.. är inte oäven för parti utomhus en någorlunda mild vinterdag... Vem vet, till våren kanske man får ihop folk till en turnering =)tvilling99 skrev:Jag skulle gärna ta ett parti med dig men vi bor i vars en ände av Skåne, det känns lite långt att åka 10 mil för ett parti schack
- hej_på_dej_11
Schackspelare i Skåne?
Man kan väl spela via nätet? chess.com eller nått. Men det är ju roligare att spela på riktigt.
Schackspelare i Skåne?
Jodå det finns... och mot dator ju... Men har aldrig gillat det personligen...Richard skrev:Man kan väl spela via nätet? chess.com eller nått. Men det är ju roligare att spela på riktigt.
- hej_på_dej_11