Låtar med sex
90 inlägg
• Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Låtar med sex
En av mina favoriter, Prince. Sexig som få! Tänk om man hade kunnat få en natt med honom.
Låtar med sex
You are making me high - Toni Braxton
- LordNelson
- Förhandsgranskad
- Anslöt: 2010-06-25
Låtar med sex
Lynx-66 skrev:
Polaren köpte kassetten på den gamla goda tiden...
Blev kassetten någonsin testad för dess lämplighet vid intima stunder?
Låtar med sex
Zia1985 skrev:Lynx-66 skrev:
Ha ha ja det tror jag, fast inte av mig.
Låtar med sex
Lynx-66 skrev:Zia1985 skrev:Lynx-66 skrev:
Tråkigt att du inte fick testa!
Jag hade nog en mental lista över musik jag tänkte skulle vara lämplig vid sex, innan jag hade sex första gången. Hade t o m valt ut låtar jag väldigt gärna skulle gå i bakgrunden när jag förlorade oskulden..
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig..
Låtar med sex
Zia1985 skrev:Lynx-66 skrev:Zia1985 skrev:
Jag hade nog en mental lista över musik jag tänkte skulle vara lämplig vid sex, innan jag hade sex första gången. Hade t o m valt ut låtar jag väldigt gärna skulle gå i bakgrunden när jag förlorade oskulden..
Jag var lite sen och det minsta jag tänkte på var musik, och att det överhuvudtaget blev av var tack vare några kollegor, som sa att jag borde fatta att hon var intresserad, det märktes tydligt enligt dem. Det fattade ju inte jag, men de hade rätt
Låtar med sex
Lynx-66 skrev:Zia1985 skrev:Lynx-66 skrev:
Jag var lite sen och det minsta jag tänkte på var musik, och att det överhuvudtaget blev av var tack vare några kollegor, som sa att jag borde fatta att hon var intresserad, det märktes tydligt enligt dem. Det fattade ju inte jag, men de hade rätt
Kan relatera! Nu har jag aldrig varit någon som gillar att festa men det finns fyra tillfällen när jag varit ute med vänner när dom (vännerna) kommer fram till mig och frågar vad jag håller på med, "ser du inte att han flirtar med dig/är intresserad av dig?!".. Men det hann alltid gå så länge innan jag fattade vem dom menade att den som försökte flirta gått vidare!
Så jag har aldrig gått hem med någon från krogen!
Senast redigerad av Zia1985 2020-11-16 17:19:19, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Intressanta intressen