Smittfria träffar i chatten
65 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Hej alla! Jag bjuder inn till smittfritt aspergerträff här i chatten:
-Chatträff tisdag 11. Augusti kl 19:00 - 21:00. Tema? Vi kan t.ex. skriva om "bucket list". Man får självklart skriva om annat, som vanligt.
-Chatträff måndag 17. augusti kl. 19:00- 21:00.
Min enda roll är initiativet, att bjuda inn till samtal i chatten.
---
Pardon my svensk. Jeg regner med at jeg vil chatte på norsk, som vanlig.
-Chatträff tisdag 11. Augusti kl 19:00 - 21:00. Tema? Vi kan t.ex. skriva om "bucket list". Man får självklart skriva om annat, som vanligt.
Min enda roll är initiativet, att bjuda inn till samtal i chatten.
---
Pardon my svensk. Jeg regner med at jeg vil chatte på norsk, som vanlig.
Smittfritt träff i chatten
Hej ! Oj vad trevligt och ett bra förslag. Jag gillar forumet, för det är så trevligt och intressant.
Mvh
C
Mvh
C
Kult at dere vil! Det kommer sikkert folk som ikke melder det her også.
@Huggorm, hva mener du med om tøyet holder?
Ålderdomligt uttryck. Men det är väl egentligen seltygen på en häst som menas.Batte skrev:Kult at dere vil! Det kommer sikkert folk som ikke melder det her også.
Åja, vi får krysse fingrene.Huggorm skrev:Ålderdomligt uttryck. Men det är väl egentligen seltygen på en häst som menas.Batte skrev:Kult at dere vil! Det kommer sikkert folk som ikke melder det her også.
Batte skrev:Hej alla! Jag bjuder inn till smittfritt aspergerträff här i chatten:
Intressant idé. Själv har jag under mina år på forumet ytterst sällan tittat in i chatten. Den kommunikationsformen förefaller mig ställa högre krav på social förmåga än det vanliga postandet i trådar (där det skrivna inte snabbt försvinner och där man har mer tid till eftertanke). Men kanske ska jag göra ett försök med chatten nu.
Jag är nog lite för splittrad. Har saker att göra + en annan chatt igång. Vill inte ligga där som en "utbåt" och inte säga nånting ... kanske nästa gång.
Nå må du komme om du skal finne ut om tøyet holder denne uken.Huggorm skrev:Ålderdomligt uttryck. Men det är väl egentligen seltygen på en häst som menas.Batte skrev:Kult at dere vil! Det kommer sikkert folk som ikke melder det her også.
Det går bra, man kan skrive om ting man skriver om på forumet. Man kan også komme å snoke litt i chatten nå og skrive neste uke.HGJ skrev:Batte skrev:Hej alla! Jag bjuder inn till smittfritt aspergerträff här i chatten:
Intressant idé. Själv har jag under mina år på forumet ytterst sällan tittat in i chatten. Den kommunikationsformen förefaller mig ställa högre krav på social förmåga än det vanliga postandet i trådar (där det skrivna inte snabbt försvinner och där man har mer tid till eftertanke). Men kanske ska jag göra ett försök med chatten nu.
Du er velkommen både nå og neste uke.Marjatta skrev:Jag är nog lite för splittrad. Har saker att göra + en annan chatt igång. Vill inte ligga där som en "utbåt" och inte säga nånting ... kanske nästa gång.
Det var ovanligt många i chatten igår och trevligt. Rätt intressant att höra om vad andra människor sysslar med. Specialintressen, ombyggnad av hem, lösa planeringar av träffar mm. Tack Batte för bra initiativ!
Takk til alle som ble med. Det var mye liv og godt med folk i chatten igår! Neste uke er chattreffet på mandag og jeg minner om tidspunkt:
Vil noen forklare på svensk hvordan man får tilgang til chatten? For nye medlemmer og de som lurker, tenker jeg da.
Vil noen forklare på svensk hvordan man får tilgang til chatten? For nye medlemmer og de som lurker, tenker jeg da.
Hej alla! Smittfritt träff i chatten i dag. Planerar även två nya träffar.
Smittfritt träff i chatten innebär planerat chat och derav en hög aktivitetsnivå i chatten. Om du vill titta inn får du såklart lurka om du vill.
-Chatträff tisdag 25. augusti kl. 19:00- 21:00.
-Chatträff måndag 31. augusti kl. 19:00- 21:00.
Smittfritt träff i chatten innebär planerat chat och derav en hög aktivitetsnivå i chatten. Om du vill titta inn får du såklart lurka om du vill.
Om du vurderer å delta på treffene er det bare å logge inn og ta en titt eller lese mer om chatten her: http://www.aspergerforum.se/mchat.php?mode=rules
Hej alla! Smittfritt träff i chatten i dag.
Nya medlemmar måste skriva minst 12 inlägg i forumet innan dom kan använda chatten aktivt. Logga inn och hälsa på eller läs mera om chatten här:
http://www.aspergerforum.se/mchat.php?mode=rules
Planerade träffar i chatten:
-Chatträff tisdag 8. september kl. 19:00- 21:00.
Nya medlemmar måste skriva minst 12 inlägg i forumet innan dom kan använda chatten aktivt. Logga inn och hälsa på eller läs mera om chatten här:
http://www.aspergerforum.se/mchat.php?mode=rules
Planerade träffar i chatten:
-Chatträff tisdag 8. september kl. 19:00- 21:00.
Jag kommer troligen chatta då, chattar gärna om allt mellan himmel och jord ( mycket om mat haha ) , de som känner mig, även IRL vet det XD. Ha det bra, så hörs vi nog.
Herlig og nå er vi igang!Chrilleb skrev:Jag kommer troligen chatta då, chattar gärna om allt mellan himmel och jord ( mycket om mat haha ) , de som känner mig, även IRL vet det XD. Ha det bra, så hörs vi nog.