Pm till inaktiva?
12 inlägg
• Sida 1 av 1
Pm till inaktiva?
På en inaktiv medlems sida såg jag att det går att skicka pm. Är det så? Kan medlemmen läsa det? Kan hen svara?
Pm till inaktiva?
Tack. Det var svar på 2 av 3 frågor. Jag ville inte försöka skicka nåt pm, så det vore bra att veta om det går.
Pm till inaktiva?
Dagobert skrev:Jag provade, och pm:et ligger nu i utkorgen. Inget felmeddelande.
På vilket sätt framgår det att det går att skicka PM till inaktiva?
Pm till inaktiva?
atoms skrev:Dagobert skrev:Jag provade, och pm:et ligger nu i utkorgen. Inget felmeddelande.
Du har fått pm med länk till en inaktiv. Det står
Kontaktinformation
PM:Skicka personligt meddelande
Pm till inaktiva?
Dagobert skrev:atoms skrev:Dagobert skrev:Jag provade, och pm:et ligger nu i utkorgen. Inget felmeddelande.
Du har fått pm med länk till en inaktiv. Det står
Kontaktinformation
PM:Skicka personligt meddelande
Det ser likadant ut på alla inaktiverades profilsidor som jag tittar på, samma sak med de som är bannade.
Pm till inaktiva?
Dagobert skrev:Är det meningen att det ska vara så? Liknar en bugg. Eller felinställning.
Edit: Glöm frågetecknet, ni behöver inte svara på den frågan. Jag tycker bara det är konstigt.
Pm till inaktiva?
Man får meddelande om att man fått PM i epost om man valt det. Sedan kan man inte läsa det. Men man kan läsa rubriken. Så det är ju lite spännande.
Pm till inaktiva?
Hur är det med epost till en inaktiv eller bannad användare via forumet?
Dvs via länken "Skicka e-post till xxxx" på hens profilsida, om hen har valt att visa den.
Jag hittade ingen inaktiv med epost-länk att prova med.
Dvs via länken "Skicka e-post till xxxx" på hens profilsida, om hen har valt att visa den.
Jag hittade ingen inaktiv med epost-länk att prova med.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter