Träffas och käka indiskt i Sthlm Lör 25/1 18:30
22 inlägg
• Sida 1 av 1
Lite grand på "allmän begäran", då det verkar finnas intresse hos andra och mig själv att hitta på någonting! Jag tänkte mig "Ellora" igen, Hornsg 85, Zinkensdamms T-banestation. Lugnt och prisvärt ställe! Vi ses inne på restaurangen, vi lär hitta varandra!
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... GnKofaBoy9
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... GnKofaBoy9
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Korrs i taket det där var ju riktigt billigt som indiskt brukade kosta förr om åren.
slackern skrev:Korrs i taket det där var ju riktigt billigt som indiskt brukade kosta förr om åren.
Ja och stora portioner har de också!
- Freddy Dreadful
Ett litet förtydligande; Även med "Vi ses inne på restaurangen,.." krävs det att man skriver i tråden om man ämnar dyka upp. Plus att man har gjort så senast nästa söndag kväll (den 19) och att vi blir minst fyra pers. Annars ställs träffen in då jag inte har lust att lägga mina helgplaner på is för någonting som kanske inte blir av!
- Freddy Dreadful
Kul, du är välkommen! Kommer ge ytterligare respit in i nästa vecka också att anmäla sig, men gärna så fort som möjligt med tanke på bordsbokning och så! Ber om ursäkt om jag lät lite barsk här innan också och det är klart att vi kan ses även om vi bara skulle bli tre, men nu verkar det som att vi kan bli fyra eller fler!catsareus skrev:Jag kommer gärna!
- Freddy Dreadful
Freddy Dreadful skrev:Kul, du är välkommen! Kommer ge ytterligare respit in i nästa vecka också att anmäla sig, men gärna så fort som möjligt med tanke på bordsbokning och så! Ber om ursäkt om jag lät lite barsk här innan också och det är klart att vi kan ses även om vi bara skulle bli tre, men nu verkar det som att vi kan bli fyra eller fler!catsareus skrev:Jag kommer gärna!
Jag hade gärna hakat på men ska iväg på brunch dagen därpå så pallar bara med en sak per helg.
Men om det blir fler gånger hakar jag gärna på.
Förlåt var inte min mening att göra en rörig tråd jag blev bara positivt överraskad utav dom humana priserna känns som prisnivån var runt 90-talet början utav 2000-talet. Bodde på söder förut och brukade hänga mycket på Indira och 3 Indier.
Jag kan tänka mig att kanske köra en sådan här träff en gång i månaden eller så, om det blir lyckat! Det lär ju bli lättare att dra folk också om det är någonting som det blir lite rutin i!slackern skrev:Men om det blir fler gånger hakar jag gärna på.
- Freddy Dreadful
Kul! Har även fått två "kanske" ifrån annat håll!Forummedlem skrev:Kommer!
- Freddy Dreadful
Har nu bokat bord för preliminärt sex personer, men det är nog inga problem att boka om om vi skulle bli fler! I nuläget är vi fyra eller fem.
- Freddy Dreadful
Kan man fortfarande anmäla intresse för denna träff? Hur hittar jag er andra i så fall?
Det går alldeles utmärkt! Har fått ett bord för sex pers med soffplatser och kommer att ha en röd skjorta på mig, så du borde kunna hitta mig/oss! Det brukar inte vara så mycket folk där heller!Leffe skrev:Kan man fortfarande anmäla intresse för denna träff? Hur hittar jag er andra i så fall?
- Freddy Dreadful
hearnothing kommer, Fabela kommer, + ev. en till kommer.
Splendid!Fabela skrev:hearnothing kommer, Fabela kommer, + ev. en till kommer.
- Freddy Dreadful
Ett stort tack till alla som dök upp igår, vi var nio pers där ett tag! Håll gärna ögonen öppna för ny träff också, jag lär dra ihop en igen om kanske en månad eller så!
- Freddy Dreadful
Freddy Dreadful skrev:Håll gärna ögonen öppna för ny träff också, jag lär dra ihop en igen om kanske en månad eller så!
En bra idé är kanske att undvika krockar med Pemers träffar, d.v.s. välja andra helger:
http://stockholm2.aspergare.org/aktuellt
Tack för tipset, jag skall ha det i åtanke! Kommer åtminstone inte lägga någon träff samma dag som någon av hans träffar!HGJ skrev:En bra idé är kanske att undvika krockar med Pemers träffar, d.v.s. välja andra helger:
- Freddy Dreadful
Tack för en trevlig kväll!
Ni verkar vara justa och väldigt lika mig.
Ni verkar vara justa och väldigt lika mig.
Tack för ett bra arrangemang, Freddy Dreadful! Vore utmärkt om du kunde arrangera fler krogträffar!
- Forummedlem
- Anslöt: 2009-09-09