Skaffa en avatar.
Skaffa en avatar.
Finlands nationalmålning. Det krävde mer allmänbildning än jag har för att klura ut
Skaffa en avatar.
Huggorm skrev:Finlands nationalmålning. Det krävde mer allmänbildning än jag har för att klura ut
Nej, bara google.
Skaffa en avatar.
Dagobert!
Gillar fotot bättre än målningen. Men ska inte ha kvar den där, byter ut den så fort jag kommer på nåt bättre som funkar att minska ned så mycket.
Gillar fotot bättre än målningen. Men ska inte ha kvar den där, byter ut den så fort jag kommer på nåt bättre som funkar att minska ned så mycket.
Skaffa en avatar.
Se där det var ju inte så svårt.
Nu är det bara de andra kvar.
Nu är det bara de andra kvar.
- Pinghis Khan
- Förhandsgranskad. Får inte använda PM eller chatt.
- Anslöt: 2016-01-17
Skaffa en avatar.
Jo fast för en extremsolitär som jag känns det där obehagligt intimt, ska jag be att få tala om
Men vad är egentligen vinsten med att folk har en avatar, om de byter ofta?
Man känner ju inte igen dem iaf, isf.
Eller har jag missuppfattat nånting?
Men vad är egentligen vinsten med att folk har en avatar, om de byter ofta?
Man känner ju inte igen dem iaf, isf.
Eller har jag missuppfattat nånting?
Skaffa en avatar.
man kan väl byta mer efter humör, eller ngt annat, om man känner för det, idealet vore om avataren är knuten till en algoritm som ändrar sig efter hur man skriver, vore kul...
Skaffa en avatar.
Man ska inte byta.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Skaffa en avatar.
Alltså att ha en avatar, menar jag. Det känns som att ha flyttat in, liksom. HugaFabela skrev:Jo fast för en extremsolitär som jag känns det där obehagligt intimt
Huggorm skrev: Inte byta. Nu har du tagit en bild, nu är den dig
Nog för att den är en ypperlig illustration till det här med uppsminkade fasader och allt sånt, men tveksamt om den funkar om ingen känner till sammanhanget.
Så jag kan nog tänkas komma att trotsa dig
Skaffa en avatar.
Nä men seriöst så kopplar jag nicket till avataren och har man ingen avatar registrerar jag inte nicket. Jag trodde Dandelo var en ny medlem ett tag här. Nån fler som är så? Att folk utan avatar inte går att särskilja från varandra?
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Skaffa en avatar.
Tycker även att nicket är viktigt för att särskilja och lägga medlemmar på minnet.
Otydliga nick försvinner i mängden.
Jag är även så gammaldags att jag vill veta om personen är en han eller hon!
Otydliga nick försvinner i mängden.
Jag är även så gammaldags att jag vill veta om personen är en han eller hon!
Skaffa en avatar.
många har svårt för förändringar, även jag, men ibland kan det kännas som att det är dags "vända blad" som kungen sa, och varför inte börja med en nya ava...
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter