Flat Earth
29 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Flat Earth
slackern skrev:BellaBelle skrev:Dreamtrance skrev:Von Däniken och andra flummare säger att utomjordingar byggde pyramiderna. Varför byggde de inte något i ett modernt material, t:ex nanoväv?
Eller en bio och visade lite schysst film.
Hmm aliensex då?
Det var väl det de hade alla pyramiderna till?
- BellaBelle
- Anslöt: 2017-10-29
Flat Earth
BellaBelle skrev:slackern skrev:BellaBelle skrev:
Eller en bio och visade lite schysst film.
Hmm aliensex då?
Jo dom ska ju ha lite sådär hemliga kammare lite här och var, så säkert bra med någon litet eget krypin för att ha en mysig stund i.
Flat Earth
slackern skrev:BellaBelle skrev:slackern skrev:
Hmm aliensex då?
Jo dom ska ju ha lite sådär hemliga kammare lite här och var, så säkert bra med någon litet eget krypin för att ha en mysig stund i.
Den mänskliga rasen kanske förändrades efter det. Vi fick lättare för att spejsa ut i rymden och drömma oss bort till en annan planet. En viktig litterär titel härstammar också från ett undermedvetet kollektivt minne från de mysiga stunderna: Harry Potter och hemligheternas kammare. (För övrigt Jean-Claude Arnaults favoritbok).
- BellaBelle
- Anslöt: 2017-10-29
Flat Earth
BellaBelle skrev:slackern skrev:BellaBelle skrev:
Den mänskliga rasen kanske förändrades efter det. Vi fick lättare för att spejsa ut i rymden och drömma oss bort till en annan planet. En viktig litterär titel härstammar också från ett undermedvetet kollektivt minne från de mysiga stunderna: Harry Potter och hemligheternas kammare. (För övrigt Jean-Claude Arnaults favoritbok).
Du när jag lästen den där boken för min son så plågades jag igenom den, i och för sig var den på svenska så dom kan ha missat en hel del på det.
Flat Earth
Det beror på om man avser allmänheten eller tidens intellektuella elit.Pinghis Khan skrev:Alltså...jag betvivlar att man ens trodde att jorden var platt på medeltiden eller ens på stenåldern.
https://en.wikipedia.org/wiki/Myth_of_the_flat_Earth
- Palindromus
- Anslöt: 2009-09-09
Återgå till Intressanta intressen