Vilka hobbies har ni?
22 inlägg
• Sida 1 av 1
Vilka hobbies har ni?
Det är skitbra att ha hobbys så att man kan slappna av och få glädje och minska på stressen så nu undrar jag vilka hobbys ni på forumet har?
Själv tycker jag om att spela dataspel, spela schack, löpträna, träna kung fu, spela innebandy och läsa ibland.
Jag tror hobbys är skitbra botemedel mot depression t.ex.
Moderator atoms - ändrade stavningen i rubriken.
Själv tycker jag om att spela dataspel, spela schack, löpträna, träna kung fu, spela innebandy och läsa ibland.
Jag tror hobbys är skitbra botemedel mot depression t.ex.
Moderator atoms - ändrade stavningen i rubriken.
Vilka hobbys har ni?
Vet ikke om jeg kan si at jeg noen gang har hatt noe man kan kalle hobby. Jeg gjør mer tilfeldige kreative prosjekter basert på mønster som manifesterer seg og interesseområdene de fører med seg. Forstå det den som kan.
Hvis man kan kalle "lytte på musikk" for en hobby, så kan man si det er min hobby. Brenner for å glede andre, om man kan kalle det hobby.
Hvis man kan kalle "lytte på musikk" for en hobby, så kan man si det er min hobby. Brenner for å glede andre, om man kan kalle det hobby.
Vilka hobbys har ni?
Hobbies, inte hobbys.
Håller med om att intressen är bra terapi mot stress, depression och andra tillstånd.
Håller med om att intressen är bra terapi mot stress, depression och andra tillstånd.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Vilka hobbys har ni?
Jag har min hund vilket betyder allt för mig, hela dagarna får struktur i och med att jag har hans promenader att bygga upp dagarna omkring och jag är aldrig ensam eftersom jag har honom hos mig men slipper pressen av att ha människor omkring mig mer än den tiden jag orkar vara social.
Sen är mitt andra stora intresse att se TV-serier, lägger timmar på det varje dag. Älskade att läsa men nu är koncentrationen på botten så klarar inte det just nu. Jag snöar in på saker och hade en period då jag utöver serietittandet såg alla dokumentärer jag kunde hitta om ett av mina favoritdjur, späckhuggaren. Har väl i princip sett allt på youtube förutom en dokumentär (utan överdrift). Hade en annan lång period då jag ägnade timmar åt fängelsedokumentärer, var som besatt av det.
Men nu är det alltså hund och serier livet kretsar kring.
Sen är mitt andra stora intresse att se TV-serier, lägger timmar på det varje dag. Älskade att läsa men nu är koncentrationen på botten så klarar inte det just nu. Jag snöar in på saker och hade en period då jag utöver serietittandet såg alla dokumentärer jag kunde hitta om ett av mina favoritdjur, späckhuggaren. Har väl i princip sett allt på youtube förutom en dokumentär (utan överdrift). Hade en annan lång period då jag ägnade timmar åt fängelsedokumentärer, var som besatt av det.
Men nu är det alltså hund och serier livet kretsar kring.
Vilka hobbys har ni?
KrigarSjäl skrev:Hobbies, inte hobbys.
Taking the hobbies to Isengard!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Vilka hobbys har ni?
jag läser och forskar i och om Guds Ord, samt delar med mig av dessa plus mitt vittnesbörd.
sen försöker jag vara lite religiös på köpet.
sen försöker jag vara lite religiös på köpet.
Vilka hobbys har ni?
- sova
- masturbation
- rehabilitera utslitna kroppsdelar (ej beroende på det ovan)
- mata skator
- masturbation
- rehabilitera utslitna kroppsdelar (ej beroende på det ovan)
- mata skator
Vilka hobbys har ni?
Jag tycker om att kasta bajs på folks dörrar, räknas det som special intresse? Jag känner inte alls ångest efteråt utan en mer avslappnad känsla.
Vilka hobbys har ni?
Gjør du virkelig dette?vofff skrev:Jag tycker om att kasta bajs på folks dörrar, räknas det som special intresse? Jag känner inte alls ångest efteråt utan en mer avslappnad känsla.
Vilka hobbys har ni?
vofff skrev:Jag tycker om att kasta bajs på folks dörrar, räknas det som special intresse? Jag känner inte alls ångest efteråt utan en mer avslappnad känsla.
Är det hos någon som djävlats, eller bara folk i allmänhet...?
Vilka hobbys har ni?
vofff skrev:Jag tycker om att kasta bajs på folks dörrar, räknas det som special intresse?
Snarare skadegörelse. (!)
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Vilka hobbys har ni?
Jag har börjat med korsord. Bra sätt samla tankarna tycker jag. Om man lider av negativa tankar tänker jag. Men kräver viss energi att samla tankarna också iofs..
Vilka hobbys har ni?
Kortfattat skulle jag säga Internet och en jävla massa djur. Illrar starkt rekommenderade
Vilka hobbys har ni?
Fixar med mitt hus och trädgården. Gör små uppfinningar. Umgås med en energisk vovve. Målar tavlor, skriver och när jag är stressad brukar jag missbruka Hemnet.
Vilka hobbies har ni?
antonius skrev:vofff skrev:Jag tycker om att kasta bajs på folks dörrar, räknas det som special intresse? Jag känner inte alls ångest efteråt utan en mer avslappnad känsla.
Det är både och lite av allt kan man säga. Nä jag gjorde det när jag var liten. Skadegörelse vet jag inte för att färska bajs är mjuka, så jag kastar inte gamla hårda bajs. Jag menar då hundbajs. Det var lite mer av intresse över bajs snarare handlingen. Jag brukade också spränga bajs med kinaskott, det blir en fin blomma efteråt.
Vilka hobbies har ni?
vofff skrev:antonius skrev:vofff skrev:Jag tycker om att kasta bajs på folks dörrar, räknas det som special intresse? Jag känner inte alls ångest efteråt utan en mer avslappnad känsla.
Det är både och lite av allt kan man säga. Nä jag gjorde det när jag var liten. Skadegörelse vet jag inte för att färska bajs är mjuka,
Skadegörelse omfattar nog mer än enbart mekanisk åverkan.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Vilka hobbies har ni?
KrigarSjäl skrev:vofff skrev:antonius skrev:
Det är både och lite av allt kan man säga. Nä jag gjorde det när jag var liten. Skadegörelse vet jag inte för att färska bajs är mjuka,
Skadegörelse omfattar nog mer än enbart mekanisk åverkan.
If you say so.
Vilka hobbies har ni?
Om det hände när du var liten är det förmodligen preskriberat nu. Men du kanske inte ska göra om det som vuxen?
Vilka hobbies har ni?
Är du full eller är det någon som kapat ditt konto?vofff skrev:Jag tycker om att kasta bajs på folks dörrar, räknas det som special intresse? Jag känner inte alls ångest efteråt utan en mer avslappnad känsla.
Återgå till Att leva som Aspergare