Hearthstone och The Elder Scroll: Legends
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Någon mer som gillar samlarkortspel och har lust att spela t ex. Hearthstone eller Legends?
Re: Hearthstone och The Elder Scroll: Legends
Jag spelar Hearthstone en hel del. Brukade spela mtgo också men kommer inte överens med deras nya mjukvara.
tahlia skrev:Jag spelar Hearthstone en hel del. Brukade spela mtgo också men kommer inte överens med deras nya mjukvara.
Ja, jag brukade spela väldigt mycket MTGO på Steam tidigare men nuförtiden blir det mest Hearthstone och Legends. Skicka gärna PM med din battletag så kan jag adda dig, om du har lust att spela.
Har spelat framför allt Elder Scrolls: Legends av de två och det var kul men har lagt ner i förmån för andra spel. Just nu heter favorit-kortspelet "Fist of Truth" (Android) där man placerar sina kort simultant med motståndaren på en av 9 olika rutor.
DIProgan skrev:Har spelat framför allt Elder Scrolls av de två och det var kul men har lagt ner i förmån för andra spel. Just nu heter favorit-kortspelet "Fist of Truth" (Android) där man placerar sina kort simultant med motståndaren på en av 9 olika rutor.
First of Truth låter intressant. Synd att jag inte har en android.
All the cool kids do men ska komma till iOS någon gång framöver.Amalia24 skrev:First of Truth låter intressant. Synd att jag inte har en android.
Återgå till Intressanta intressen