Modellbygge
31 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Modellbygge
Har byggt modell av skyskrapan Sears (Willis) Tower och en egendesignad berg- och dalbana i balsaträ som tyvärr inte blev klar. Nu för tiden har jag inte tid längre..
Modellbygge
Jag har fått igen intresset för bygge av främst byggnader, och specifikt i N-skala (1:160).
Jag planerar inte så ruskigt mycket, men det är kul att mitt gamla intresse har kommit tillbaka!
Jag planerar inte så ruskigt mycket, men det är kul att mitt gamla intresse har kommit tillbaka!
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Modellbygge
notwoodstock skrev:Jag har fått igen intresset för bygge av främst byggnader, och specifikt i N-skala (1:160).
Trevligt!
Jag och hustrun hade tidigare en modelljärnväg i N-skalan. Själv är jag "övervintrad" byggare av terrängfordon i skala 1/35 och flygplan i skala 1/48. Utöver det har jag fyra, fem dioramabyggen igång.
Modellbygge
geocache skrev:Jag och hustrun hade tidigare en modelljärnväg i N-skalan. Själv är jag "övervintrad" byggare av terrängfordon i skala 1/35 och flygplan i skala 1/48. Utöver det har jag fyra, fem dioramabyggen igång.
Vad gör du med alla dioramor när de är klara? Du har nämnt dina byggen i flera år. Hur stora är de?
Modellbygge
Jag har ett helt rum dedikerat åt att bygga modellflygplan, drönare, quadkopters, RC-bilar och allt möjligt, och är med i princip alla forum i ämnet som finns. Har tillgång till eget flygfält. Ett av mina största intressen.
- Robin Fasth
- Inaktiv
- Anslöt: 2017-05-11
Återgå till Intressanta intressen