Off-topic samt sönderhackade trådar
Har nu också anmält KrigarSjäls inlägg här:
post1439666.html#p1439666
som personangrepp:
Ändrad policy för politiska diskussioner
post1439666.html#p1439666
som personangrepp:
Sjuckert skrev:Vi kommer inte att vara särskilt toleranta mot t.ex. nedsättande ord och grova generaliseringar eller acceptera att man sätter etiketter på varandra hur som helst. Ingen ska heller behöva ta emot förolämpningar bara för att någon inte håller med. Kan man inte diskutera på en högre nivå än så bör man inte diskutera alls.
Nu är det ju inga personangrepp i det anmälda inlägget.
Visst, jag har vridit upp lågan men det är för att jag är trött på ditt evinnerliga rasisttröskande som pågår dag ut och dag in. Men någon osanning står inte att finna i det jag skrev.
Visst, jag har vridit upp lågan men det är för att jag är trött på ditt evinnerliga rasisttröskande som pågår dag ut och dag in. Men någon osanning står inte att finna i det jag skrev.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Hittade du personangrepp där också?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Har nu anmält även detta inlägg:
post1439701.html#p1439701
som personangrepp:
KrigarSjäls inlägg innehåller även rena lögner.
KrigarSjäl skrev:Wine skrev:Skulle någon i Sverige kunna sätta upp en pjäs med namnet #svartamänvåldtar, #brunamänvåldtar, #afrikanskamänvåldtar, #muslimskamänvåldtar, #arabiskamänvåldtar, #judiskamänvåldtar eller liknande utan att bli officiellt utmobbad, utfryst och fördömd av "etablissemanget" och den breda allmänheten?
Ja det är ju så här du håller på hela tiden.
Och gör du så får du nog tåla att bli kallad rasist.
post1439701.html#p1439701
som personangrepp:
Sjuckert skrev:Vi kommer inte att vara särskilt toleranta mot t.ex. nedsättande ord och grova generaliseringar eller acceptera att man sätter etiketter på varandra hur som helst. Ingen ska heller behöva ta emot förolämpningar bara för att någon inte håller med. Kan man inte diskutera på en högre nivå än så bör man inte diskutera alls.
KrigarSjäls inlägg innehåller även rena lögner.
Moderator:
Att skriva om vilka inlägg man anmält, och till och med citera dem, är inte vad vi vill se här.
Tråden kommer att vara låst tills vidare.
Att skriva om vilka inlägg man anmält, och till och med citera dem, är inte vad vi vill se här.
Tråden kommer att vara låst tills vidare.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter