Aspergerforum är det bästa forumet
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Denna sidan vi är på är det bästa forumet tycker jag, det är tryggt för oss aspergare att kunna få hjälp över internet på denna sajten.
Vad tycker ni andra om aspergerforum?
Admin: Tråden flyttad från avd. Intressanta intressen.
Vad tycker ni andra om aspergerforum?
Admin: Tråden flyttad från avd. Intressanta intressen.
Många är bra på rättstavning och uttrycka sig skriftligt. Det kryllar inte av särskrivningar, stav- och syftningsfel som på forum där "vem som helst" skriver. Långa inlägg är mer vanligt förekommande här än där "vem som helst" skriver.
En så enastående samling av kufiska individer hittar man inte någon annanstans, det är en guldgruva
Huggorm skrev:En så enastående samling av kufiska individer hittar man inte någon annanstans, det är en guldgruva
Ja. Det finns inte så många andra forum där folk faktiskt håller på och försöker bygga kärnreaktorer i köket, spanar in kundvagnar och talar om hybrider mellan hund och varg.
Jo, kufar och intressanta diskussioner om udda ting.
Slätstrukna välanpassade svenssons, eller för den delen posörer som försöker verka nåt de inte är, är inte i majoritet här om man säger så.
Folk är sig själva på gott och ont.
Gillar också forumet rent tekniskt. Det är användarvänligt på ett sätt få andra forum är.
Sen handlar det ju om asperger - nånting jag kan.
Slätstrukna välanpassade svenssons, eller för den delen posörer som försöker verka nåt de inte är, är inte i majoritet här om man säger så.
Folk är sig själva på gott och ont.
Gillar också forumet rent tekniskt. Det är användarvänligt på ett sätt få andra forum är.
Sen handlar det ju om asperger - nånting jag kan.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Ja, vet ikke det, men at det ihvertfall er mer aktivitet her enn på autismesiden, hvis aktivitet kunne fått plass på et støvfnugg.
Ja, vet ikke det, men at det ihvertfall er mer aktivitet her enn på autismesiden, hvis aktivitet kunne fått plass på et støvfnugg.
Det är ett riktigt bra forum, men jag skulle önska att det fanns fler olika kategorier.
- skorpion76
- Anslöt: 2012-01-31
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter