Ett stort tack och en dunk i ryggen!
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Ett stort tack och en dunk i ryggen!
Det har kommit till många trådar här på senare tid med synpunkter och "klagomål" på det enda och det andra.
Själv ville jag peta in ett inlägg och tacka moddarna för allt bra ni gör här på forumet! Ni får för lite cred för det jobb ni faktiskt lägger ned och jag är glad att ni ställer upp!
Ett jättetack också till JOR, vår "beskyddare" som lägger ned dyrbar tid på att hålla oss igång!
Ta en paus och gå ut och sola en stund nu!
Själv ville jag peta in ett inlägg och tacka moddarna för allt bra ni gör här på forumet! Ni får för lite cred för det jobb ni faktiskt lägger ned och jag är glad att ni ställer upp!
Ett jättetack också till JOR, vår "beskyddare" som lägger ned dyrbar tid på att hålla oss igång!
Ta en paus och gå ut och sola en stund nu!
Senast redigerad av tahlia 2011-05-04 15:50:53, redigerad totalt 1 gång.
Micke skrev:Bra initiativ.
Jag tycker att modereringen överlag är bra numera, att man har hittat en bra nivå och verkligen ingriper när det behövs men utan att gå till överdrifter.
Tycker exakt detsamma.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 15:50:57, redigerad totalt 1 gång.
Jonte skrev:Har redan lovat JOR och moddarna varsin pilsner när de har vägarna förbi, gäller även nytillkomna moddar.
Det där låter väldigt trevligt!
/Barracuber
PS. Själv har jag aldrig satt min fot i Finland (ännu). (Dock på Åland, ska tilläggas).
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 15:50:57, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Då är det dags! Bastu, vodka och knivslagsmål, kan det bli bättre?barracuber skrev:Jonte skrev:Har redan lovat JOR och moddarna varsin pilsner när de har vägarna förbi, gäller även nytillkomna moddar.
Det där låter väldigt trevligt!
/Barracuber
PS. Själv har jag aldrig satt min fot i Finland (ännu). (Dock på Åland, ska tilläggas).
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter