As-träffar i Småland?
12 inlägg
• Sida 1 av 1
As-träffar i Småland?
Undrar om någon som bor i Småland skulle vara intresserad av Aspergerträffar i Växjö eller Kalmar alt annan plats?
//xty3457
//xty3457
As-träffar i Smålad?
Jag är intresserad av det.
Bor i Nybro, kan lätt ta mig till Kalmar eller Växjö eller annan ort i närheten.
Bor i Nybro, kan lätt ta mig till Kalmar eller Växjö eller annan ort i närheten.
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
As-träffar i Småland?
Tyvärr är det på fel sida av Småland för min del. Annars hade det ju helt klart varit intressant.
As-träffar i Småland?
micke314 skrev:En träff i Jönköpingstrakten kanske?
Skulle funka mycket bättre för min del i alla fall. Såvida det är på en dag då jag inte jobbar för dessa dagar orkar jag ju inte göra något socialt efteråt.
As-träffar i Småland?
Bor i Nybro, så Kalmar likväl som Växjö är inom närområdet som jag lätt kan ta mig till.
As-träffar i Småland?
Jönköping funkar inte riktigt för oss dock, ca 2 timmars resväg.
Småland är rätt stort.
Småland är rätt stort.
- Kevlarsoul
As-träffar i Småland?
Kevlarsoul skrev:Jönköping funkar inte riktigt för oss dock, ca 2 timmars resväg.
Småland är rätt stort.
Kanske en kompromiss och köra en träff i Sävsjö eller Vetlanda? Då ligger det väl lite mitt i mellan Jönköping och Växjö så flera kan komma, men alla får en resväg på runt en timma eller så?
As-träffar i Småland?
Hadraniel skrev:Kevlarsoul skrev:Jönköping funkar inte riktigt för oss dock, ca 2 timmars resväg.
Småland är rätt stort.
Kanske en kompromiss och köra en träff i Sävsjö eller Vetlanda? Då ligger det väl lite mitt i mellan Jönköping och Växjö så flera kan komma, men alla får en resväg på runt en timma eller så?
Ja, det kan ju tänkas vara rimligt.
- Kevlarsoul
As-träffar i Småland?
Kevlarsoul skrev:Jag är intresserad av det.
Vi är i Nybro ca en gång per månad då yngste sonen bor där.
As-träffar i Småland?
Är det någon som anordnar träffar i småland? typ kalmar/nybro/växjö?
- Xtrail3344
- Anslöt: 2015-09-11
As-träffar i Småland?
Hade ju möjligtvis varit intressant med en sån träff. Men hade inte kunnat gå själv då jag inte är behörig.
- truthseeker
- Anslöt: 2016-07-02