Svårigheter med att gå och lägga sig?

Tipsa om nyheter, böcker, filmer, hemsidor o.s.v. här.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav nescio » 2016-09-11 2:55:59

Jag lade mig för tre timmar sedan. Men nu ligger jag fortfarande och tittar på surfplattan.
nescio

Anslöt: 2009-03-12

Inläggav Fenren » 2016-09-11 6:35:21

QuinnaPåGlid skrev:Jag har problem med att gå och lägga mig. Jag vill inte ens ta mina Melatonin, jag vill inte bli trött, jag vill hellre vara uppe och göra nånting kul. Jag vet att det låter galet, men jag har blivit så anti mot att sova sedan jag börjat må bättre psykiskt. Vill inte att dagarna ska ta slut!

Hur mycket rör du dig?

Jag får liknande tankegångar i princip varje dag jag inte gått mer än en och en halv mil.
Har jag rört mig nog har jag inga problem att komma i säng och somnar direkt.

När jag inte gått nog vill jag bara vara vaken och art det händer saker och ha roligt.
Fenren

Anslöt: 2009-09-03

Inläggav QuinnaPåGlid » 2016-09-12 11:56:03

Fenren skrev:
QuinnaPåGlid skrev:Jag har problem med att gå och lägga mig. Jag vill inte ens ta mina Melatonin, jag vill inte bli trött, jag vill hellre vara uppe och göra nånting kul. Jag vet att det låter galet, men jag har blivit så anti mot att sova sedan jag börjat må bättre psykiskt. Vill inte att dagarna ska ta slut!

Hur mycket rör du dig?

Jag får liknande tankegångar i princip varje dag jag inte gått mer än en och en halv mil.
Har jag rört mig nog har jag inga problem att komma i säng och somnar direkt.

När jag inte gått nog vill jag bara vara vaken och art det händer saker och ha roligt.

Jag skulle nog behöva röra på mig mer!
QuinnaPåGlid
Inaktiv

Anslöt: 2016-07-26

Återgå till Tipsa medlemmarna

Logga in