Dataspel/datorspel
77 inlägg
• Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Dataspel/datorspel
Jag har Wow, spelar dock bara med min lillebror då han vill det (var faktiskt han som gav mig spelet och allt annat i julklapp ett år "Nu måste du spela med mig") för jag har aldrig förstått det roliga i det. Så kul tycker jag inte att det är.
Jag har precis lyckats ta mig ut ifrån Skyrim beroendet och funderar nu på att fortsätta spela Assassin's creed 3 igen.
Jag har precis lyckats ta mig ut ifrån Skyrim beroendet och funderar nu på att fortsätta spela Assassin's creed 3 igen.
Dataspel/datorspel
WoW är ett spel som håller i evighet, jag gillar inte spel som spelas igenom på en vecka.
- Kattastrof
- Anslöt: 2015-07-20
Dataspel/datorspel
WOW har jag aldrig fastnat för men lirar en hel del fps spel.
Men nu är jag fast i world of warships och world of tanks
Men nu är jag fast i world of warships och world of tanks
Dataspel/datorspel
Jag försökte spela World of tanks beta förra helgen eller om det var denna helgen, gick inte komma in så jag fick kolla på twitch istället. Verkar vara ett ok spel, är dock lite skeptisk till hur långt man kan komma utan att skicka in riktiga pengar i spelet.
- Kattastrof
- Anslöt: 2015-07-20
Dataspel/datorspel
Kattastrof skrev:Jag försökte spela World of tanks beta förra helgen eller om det var denna helgen, gick inte komma in så jag fick kolla på twitch istället. Verkar vara ett ok spel, är dock lite skeptisk till hur långt man kan komma utan att skicka in riktiga pengar i spelet.
world of warships beta antar jag att du menar för world of tanks är full version. Båda spelen är riktigt roliga och du kan komma väldigt långt utan riktiga pengar men kan kännas segt ibland.
Dataspel/datorspel
Spelade wOw vanilla, men jag tyckte inte att var något att hänga i granen... Gick över till CS och hade en kort karriär där. SWTOR är väl det som spelas idag, men det kan ju vara för att jag är helt såld på Star Wars.
Dataspel/datorspel
Om någon vill ha Alan Wake till Steam har jag en 50% rabatt jag inte har någon nytta av, gäller till 6/8 så ja om någon är intresserad är det bara att skicka ett PM. Jag ger bort det helt gratis, för har som sagt ingen nytta av det.
Dataspel/datorspel
Börjat att spela WOW igen. Lånar sonens dator som jag byggde åt honom när han inte är hos mig.
Re: Dataspel/datorspel
slackern skrev:Börjat att spela WOW igen. Lånar sonens dator som jag byggde åt honom när han inte är hos mig.
Uj, uj. Akta dig, det spelet har stulit många år av miljontals människor
Re: Sv: Dataspel/datorspel
jag vet blir tills jag tröttnar. Tänker inte raida å så.tahlia skrev:slackern skrev:Börjat att spela WOW igen. Lånar sonens dator som jag byggde åt honom när han inte är hos mig.
Uj, uj. Akta dig, det spelet har stulit många år av miljontals människor
Dataspel/datorspel
Jag lirar allt möjligt. Fast inte WOW. Eftersom att jag inte är hemma så mycket så lirar jag mycket på min mobil. Just nu lirar jag två stycken till Android.
Strategy & Tactics: WW II
Det är skitbra och fast jag har spelat massa spel om 2:a världskrighet innan.
BattleRex: Genghis Khan
Det är skönt att lira en annorlunda historisk period. Sen kunde man testspela en gratisversion också. Jag har alltid varit fascinerad av Mongoler.
Peace!
Strategy & Tactics: WW II
Det är skitbra och fast jag har spelat massa spel om 2:a världskrighet innan.
BattleRex: Genghis Khan
Det är skönt att lira en annorlunda historisk period. Sen kunde man testspela en gratisversion också. Jag har alltid varit fascinerad av Mongoler.
Peace!
Dataspel/datorspel
Någon som kör Elder scrolls online? Jag började spela det i somras och gillar det som fan.
Dataspel/datorspel
Elder scrolls online har jag tänkt att jag ska börja spela nån gång. Ser riktigt bra ut. Har spelat alla spelen innan mest oblivion och skyrim.
Andra spel:
Lotro
Swtor
Dungeons and dragons
Total war
Battlefield 1942
Farming simulator
Euro truck
O.s.v.
Andra spel:
Lotro
Swtor
Dungeons and dragons
Total war
Battlefield 1942
Farming simulator
Euro truck
O.s.v.
- Xtrail3344
- Anslöt: 2015-09-11
Dataspel/datorspel
Elder Scrolls: Legends är väl senaste tillskottet. VÄLDIGT likt Hearthstone fast lite bättre tycker jag.
Dataspel/datorspel
DIProgan skrev:Elder Scrolls: Legends är väl senaste tillskottet. VÄLDIGT likt Hearthstone fast lite bättre tycker jag.
Tack för tipset, ska tipsa sonen han gillade Hearthstone så han kommer nog att gilla det.
Dataspel/datorspel
Har över 5k timmar i Dota 2, tycker det är överlägset bättre än alla andra liknande spel.
Vill gärna börja med ett MMO igen men har inte varit så imponerad på senaste titlarna, saknar den äldre stilen typ Everquest, Daoc, FF11.
Vill gärna börja med ett MMO igen men har inte varit så imponerad på senaste titlarna, saknar den äldre stilen typ Everquest, Daoc, FF11.
Dataspel/datorspel
Börjat att köra Elder Scrolls online igen. Nästa vecka kommer en stor uppdatering i spelet då kan man köpa sig hus, det kommer att totalt finnas lite drygt 40 hem man kan köpa och inreda.
Dataspel/datorspel
Tänkte tipsa om ett ganska nytt spel under utveckling som jag kör mycket nu, nämligen the Mighty Party. Det är ett indiespel, gratisspel, fantasy, strategi, card collecting och multiplayerspel. Inte så komplicerat men beroendeframkallande.
Här är en bild från det som jag tänkte lägga upp men det ville sig inte:
https://i.imgsafe.org/e1a3ca2445.png
Det ligger på sajten Kongregate, man behöver registrera sig där men det är snabbt gjort och kostar inget. Kommer på steam också så småningom.
http://www.kongregate.com/games/Panoram ... eem=OOKYIN
Här är en bild från det som jag tänkte lägga upp men det ville sig inte:
https://i.imgsafe.org/e1a3ca2445.png
Det ligger på sajten Kongregate, man behöver registrera sig där men det är snabbt gjort och kostar inget. Kommer på steam också så småningom.
http://www.kongregate.com/games/Panoram ... eem=OOKYIN
Återgå till Intressanta intressen