Hålor i Ryssland och på annat håll
Frimodig skrev:Jag tror Ryssland är ett asiatiskt land. Det tillhör inte Europa.
Jag tror det förklarar det mesta av deras genuina obehaglighet. Liksom alla snälla människor.
Lennart Frimodig
Fan, jag är anmärkningsvärt smart. Det är naturligtvis rätt. Ryssland är ett asiatisk land. That´s it.
Frimodig
När man ser alla dessa foton så förstår man att folk blir deprimerade..
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Större delen av befolkningen bor i den europeiska delen av landet. För övrigt förstår jag inte vad du menar med att det skulle förklara deras "genuina obehaglighet". Under mina resor genom Asien har jag aldrig stött på något sådant.Frimodig skrev:Frimodig skrev:Jag tror Ryssland är ett asiatiskt land. Det tillhör inte Europa.
Jag tror det förklarar det mesta av deras genuina obehaglighet. Liksom alla snälla människor.
Lennart Frimodig
Fan, jag är anmärkningsvärt smart. Det är naturligtvis rätt. Ryssland är ett asiatisk land. That´s it.
Frimodig
Huggorm skrev:Större delen av befolkningen bor i den europeiska delen av landet. För övrigt förstår jag inte vad du menar med att det skulle förklara deras "genuina obehaglighet". Under mina resor genom Asien har jag aldrig stött på något sådant.Frimodig skrev:Frimodig skrev:Jag tror Ryssland är ett asiatiskt land. Det tillhör inte Europa.
Lennart Frimodig
Frimodig
Bra kommentar. Men.
Ryssland är en del av asien, det är det som förklarar Putin. Tillsammans med sovjekommunismen. De här grabbarna lever liksom i en icke-europeisk verklighet. En annan värld.
Fan. Det är morsan, hon förklarade saker.
Frimodig
Vänta liten nu...bilderna på Zhelenogorsk och Okha visar ju samma område! Något måste vara väldigt fel här...
Charleroi i Belgien är faktiskt den stad man oftast får upp när man söker på "världens fulaste stad". Vet inte om det beror på industrierna eller på det faktum att Marc Dutroux utförde sina djävulska dåd här...
No, why would I? Cumbernauld i Skottland ser verkligen sjukt deprimerande ut.
Luton, nära London. Grått, fult, deprimerande. Jag har varit på Luton Airport och den är ungefär lika deprimerande den.
Kahlokatt skrev:
Palais des Beaux-Arts - De sköna konsternas palats
För att ropa två år tillbaka i tiden... man väntade medvetet tills den sista titanicöverlevaren hade dött innan man gjorde filmen, av respekt. Men sånt finns inte mer, hur många gånger har man inte använt 911 liksom?
Återgå till Intressanta intressen