Träffar i Göteborg?
Vill bara bumpa tråden så att fler kanske blir intresserade av att komma. Hittlls har jag uppfattat det som att följande kommer:
Charley?
Ganesh
Mördarsnigel
sssssm
Titti
JOR (eventuellt)
Rätta mig om jag har fel, och säg gärna till om du inte är med på listan men vill komma
Charley?
Ganesh
Mördarsnigel
sssssm
Titti
JOR (eventuellt)
Rätta mig om jag har fel, och säg gärna till om du inte är med på listan men vill komma
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 14:59:48, redigerad totalt 1 gång.
Jag ser att jag inte kan komma på lördagen. Tyvärr. Söndag kunde kanske ha gått men jag får främmande på lördagen.
Skulle det anlända en salami och/eller en flaska Palinka hoppas jag att Ganesh kan ta med den till Varberg för avhämtning där?
Skulle det anlända en salami och/eller en flaska Palinka hoppas jag att Ganesh kan ta med den till Varberg för avhämtning där?
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 14:59:48, redigerad totalt 1 gång.
söndag gar för mig ocksa. man kan bara skriva ä och ö pa ungerska tangentbord och min resväska kommer att bli tung av all korv och sprit ;D
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 14:59:48, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30
Jag kommer gärna. Söndag eller lördag spelar ingen roll. Är det okej även fast man är totalt ny medlem? Är inte diagnoserad men det kanske blir en utredning. Misstänker att jag kan vara lite aspig, typ subklinisk eller nått och det hade varit kul att träffa er. Aspergare ska ju funka bra ihop vad jag läst
Hälsningar/ mig
Hälsningar/ mig
Senast redigerad av KB-inf 2011-05-04 14:59:48, redigerad totalt 1 gång.
Ja du far komma tycker jag iaf
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 14:59:48, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30
Okay, en röst fick bli majoriteten.
Det som gäller är ergo:
1. Dag: Söndag
2. Tid: Klockan 13.00 (ungefärligt, jag kommer vara där tidigare och det är okay att komma senare, men låt gärna bli att säga att ni ska komma och sedan komma en timma för sent)
3. Plats: Fröken Olssons (för enkelhetens skull). Vi försöker ta ett bord som ligger vid toaletterna (man går fram till disken, sedan upp för en trappa på höger sida och sedan är detta lilla utrymme på höger sida).
4. För att ingen ska få problem med att hitta, inte våga gå fram till oss för att de är osäkra på vilka vi är eller dylikt, så kan det vara en smart idé att pm:a till mig elller Ganesh och byta mobilnummer (smartast är dock att byta nummer med mig, Ganesh är inte så bra på att svara i telefon).
Det som gäller är ergo:
1. Dag: Söndag
2. Tid: Klockan 13.00 (ungefärligt, jag kommer vara där tidigare och det är okay att komma senare, men låt gärna bli att säga att ni ska komma och sedan komma en timma för sent)
3. Plats: Fröken Olssons (för enkelhetens skull). Vi försöker ta ett bord som ligger vid toaletterna (man går fram till disken, sedan upp för en trappa på höger sida och sedan är detta lilla utrymme på höger sida).
4. För att ingen ska få problem med att hitta, inte våga gå fram till oss för att de är osäkra på vilka vi är eller dylikt, så kan det vara en smart idé att pm:a till mig elller Ganesh och byta mobilnummer (smartast är dock att byta nummer med mig, Ganesh är inte så bra på att svara i telefon).
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 14:59:48, redigerad totalt 1 gång.
Charley? skrev:Juste att be Mördarsnigel fixa en grej åt dig och du kan inte komma och hämta den.
Ganesh har redan lovat att ta den med sig och skulle så inte vara så har jag närmare till Mördarsnigel än till Göteborg...
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 14:59:49, redigerad totalt 1 gång.
Charley? skrev:...1. Dag: Söndag
2. Tid: Klockan 13.00 (ungefärligt, jag kommer vara där tidigare
Jag har mycket med arbete och studier nu, men kan gå ifrån en stund, och stanna minst en timme. Jag blir med. Imorgon söndag kl. 13.
Jag har aldrig varit på stället (Ö Larmg. 14), använder inte mobiltelefon(!), och har inget vanligt minne för ansikten. Så kan Charley (vi har setts) eller annan ge sig till känna när de ser mig där mig (13.00-13.10) så är det bra.
Tor
Senast redigerad av TORatANDET 2011-05-04 14:59:49, redigerad totalt 1 gång.
- TORatANDET
- Anslöt: 2006-06-30
Jag har också dåligt ansiktsminne. Om du tar på dig någonting som ingen anankommer ha på sig så kanske det blir lättast. Ska försöka känna igen dig, men även Mördarsnigel har du träffat förr.
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 14:59:52, redigerad totalt 1 gång.