Japansk street fashion/subkulturer m.m.
78 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
JapeFox skrev:Här kliver jag in i fel forum: Vad är det för fel på Ibdiegoth: svarta converse, svarta knästrumpor, svart kjol, svart linne och en röd väst och på toppen en liten svart hatt och sedan bara se gullig ut.
Fast det är väl ingen som sagt att det är något fel med det, själv så tycker jag om båda men det handlar ju om vad man själv tycker om. "Gothic lolita" är ju lite åt det hållet som du beskriver så det kan ju kanske vara något för dig då..
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Jag skrev tidigare i tråden att det kanske finns en Lolita-stil inspirerad av Korea, eftersom det finns Wa Lolita (inspirerad av traditionella japanska kläder och accessoarer) och Qi Lolita (sammma fast Kina) och jag hade rätt. Fast den heter inte Ko-Loli som jag gissade, utan Hanbok ("koreanska kläder").
Tyvärr vägrar min dator posta några andra Hanbok-bilder än den här ovan, men bildgoogla om du vill se mer, för det finns jättefina bilder på Hanbok Lolita!
Tyvärr vägrar min dator posta några andra Hanbok-bilder än den här ovan, men bildgoogla om du vill se mer, för det finns jättefina bilder på Hanbok Lolita!
Ser suspekt ut...
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Härligt att se personer som är öppna med att de tycker om annorlunda stilar.
Det är respekt för er.
Stå på er.
Det är respekt för er.
Stå på er.
- Mountain_lion
- Anslöt: 2013-07-18
Återgå till Intressanta intressen