Dagens/veckans åtaganden
15 inlägg
• Sida 1 av 1
Dagens/veckans åtaganden
Vad har ni för åtaganden denna dag eller vecka?
Diska, städa, gå ut, shoppa osv.
Diska, städa, gå ut, shoppa osv.
Dagens/veckans åtaganden
Jag ska plocka ut diskmaskinen, fixa med tvättmaskinen och sen hänga tvätt.
Dagens/veckans åtaganden
Jag ska på möte på Samhall för första gången imorgon, trots att jag fortfarande är sjukskriven.
Dagens/veckans åtaganden
Abazi skrev:Jag ska på möte på Samhall för första gången imorgon, trots att jag fortfarande är sjukskriven.
Oj det låter jobbigt, är det FK som ställer det som ett krav i rehabiliteringen?
Dagens/veckans åtaganden
idag har jag gjort jag ska göra. Tvätta , diska , handla och ta in posten. Nu ska jag försöka sno ihop någon middag om ett tag.
Dagens/veckans åtaganden
Idag är första dagen som arbetslös, även om jag är sjukskriven. Men jag ville ju veta vad som gäller, och vad som kommer hända efter det så jag gick till arbetsförmedlingen och det var då jag blev inbokad på ett möte med Samhall. Hoppas innerligt att det bara är ett informationsmöte med avsikt att kunna ge mig tid att tänka efter, känna efter. Just nu har jag så svårt att kunna tänka mig att jag kommer att klara av något arbete utan att halka tillbaka i depression och självmordstankar för att man är helt slutkörd i skallen
Dagens/veckans åtaganden
Zirre skrev:Jag ska plocka ut diskmaskinen, fixa med tvättmaskinen och sen hänga tvätt.
Klart + att ha gått med källsortering.
Dagens/veckans åtaganden
Viktigt möte imorgon och sen ska jag köra bil i 15 mil på torsdag hem till pappa (som jag ej jag träffat sen 5 april och såklart ska jag träffa farmor). Måste också tvätta på onsdag..
- BaraLillaJag
- Anslöt: 2016-04-16
Dagens/veckans åtaganden
Skicka in aktivitetsrapporten i dag eller nån gång denna vecka till AF. På Onsdag ska jag köra farsan in till stan(Örebro) så han får handla mat/bränsle/snöre till höpressen..
Dagens/veckans åtaganden
Idag är det bara ev matlagning som står på programmet. Ja kolla om det finns post att ta in. Ev ska jag gå till blomsteraffären och kolla om dom har årets pelargon.
Dagens/veckans åtaganden
slackern skrev:Abazi skrev:Jag ska på möte på Samhall för första gången imorgon, trots att jag fortfarande är sjukskriven.
Oj det låter jobbigt, är det FK som ställer det som ett krav i rehabiliteringen?
.....
Konstigt ja.
- Aspis-kille
- Anslöt: 2015-03-24
Dagens/veckans åtaganden
Jag ska gå till tandläkaren på fredag. Jag har jättemycket skräck för tandläkare. Jag hatar när de skrapar på baksidan av tänderna. Som tur e så är min tandläkare en snäll person Det hjälper lite.
- honeypie81
- Anslöt: 2016-04-25
Dagens/veckans åtaganden
Idag har jag varit på promenad, handlat, och träffat SSK ( Sjuksköterskan ) som kom till mig angående APO-dos.
Återgå till Att leva som Aspergare