Promenad. Möte vid kulturhuset 9/4
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Hej!
Jag tänkte föreslå ett möte när våren ju kommit till Stockholmsområdet. Mitt förslag är att vi träffas precis vid ingången till Kulturhuset i Stockholm (där fiket är). Sedan kan vi promenera genom Gamla stan och vidare för att hitta ett lämpligt fik. Våren är ju här solen skiner förhoppningsvis, gående och motion är endast bra och dialog och samtal är viktigt!
Jag tänkte föreslå ett möte när våren ju kommit till Stockholmsområdet. Mitt förslag är att vi träffas precis vid ingången till Kulturhuset i Stockholm (där fiket är). Sedan kan vi promenera genom Gamla stan och vidare för att hitta ett lämpligt fik. Våren är ju här solen skiner förhoppningsvis, gående och motion är endast bra och dialog och samtal är viktigt!
Leffe skrev:kiner förhoppningsvis, gående och motion är endast bra
Så det är inte jättebra?
Är ni intresserade av en gemensam promenad i Stockholms vårväder då?
Kommer kanske.
Jobbar så mycket nu och har en del annat på gång som tar en massa energi så eventuellt blir det inget i slutändan.
Men bra initiativ!
Jobbar så mycket nu och har en del annat på gång som tar en massa energi så eventuellt blir det inget i slutändan.
Men bra initiativ!
Hade gärna vart med om det var senare årsmöte i http://ffkp.se/sv.html till 16:00
Två "säkra" intresserade. Det är ju lite magert. Då drar jag tillbaka mitt erbjudande om en promenad. I så fall får ni glo på datorn istället.