Sextjänster och porr via e-post och Live Messenger
38 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Hej!
När jag googlade på min mejladress fick jag åtta träffar.Två gästböcker, några forum, min blogg och Tradera. Bara sidor där jag själv har lagt ut min mejladress helt frivilligt. Egentligen har jag lagt ut adressen på fler ställen än så genom åren, men detta var de träffar jag fick fram. Å andra sidan kanske företag som skickar ut nyhetsbrev, enkäter etc. har ett bra sökerhetssystem.
Och nej, jag stör mig inte på spamboots. Jag tyckte bara att varför händer det mig men ingen annan? Sen har jag lärt mig att det händer fler än mig.
Hälsningar
Lilla Gumman
När jag googlade på min mejladress fick jag åtta träffar.Två gästböcker, några forum, min blogg och Tradera. Bara sidor där jag själv har lagt ut min mejladress helt frivilligt. Egentligen har jag lagt ut adressen på fler ställen än så genom åren, men detta var de träffar jag fick fram. Å andra sidan kanske företag som skickar ut nyhetsbrev, enkäter etc. har ett bra sökerhetssystem.
Och nej, jag stör mig inte på spamboots. Jag tyckte bara att varför händer det mig men ingen annan? Sen har jag lärt mig att det händer fler än mig.
Hälsningar
Lilla Gumman
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 14:41:15, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
manne skrev:Moggy skrev:manne skrev:fan skulle aldrig betala för sex då jag fick det grattis förrut ..
Fick du sex i födelsedagspresent?
nej nej men jag har ju varit tonåring en gång i tiden också..
Känner mig nästan lite elak nu faktiskt...
Senast redigerad av Moggy 2011-05-04 14:41:15, redigerad totalt 1 gång.
Hej!
Så här stod det i dag:
Pearl säger:
you Lotta ........msn is being sooo stupid! lol It wont let me send a cam invite to you. Message me on http://www.hookupsonly.com so I can invite you to view me!
Givetvis stängde jag chattfönstret utan att svara och klickade inte på länken. Gör inte det ni heller.
Hälsningar
Lilla Gumman
Så här stod det i dag:
Pearl säger:
you Lotta ........msn is being sooo stupid! lol It wont let me send a cam invite to you. Message me on http://www.hookupsonly.com so I can invite you to view me!
Givetvis stängde jag chattfönstret utan att svara och klickade inte på länken. Gör inte det ni heller.
Hälsningar
Lilla Gumman
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 14:41:15, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Åh jag får drivor av de där meddelandena men så har jag alla uppgifter tillgängliga på både Skype, ICQ, och Msn.
99% verkar ju vara spambots som vill att man ska gå in på olika sidor och där finns antagligen virus eller något.
Mycket prorreklam.
Men det där med kvinnor, det är faktiskt en del som hörav sig, mest ryskor och kinesiskor.
Ryskorna brukar vara lite mer rättfram och runt 80% säger att de är ute efter en kille o gifta sig med.
Kinesiskorna brukar vara mycket trevliga och jag gillar att prata med dem.
Efter ett tag så droppar de av oftast men några har jag haft fortsatt kontakt med trots att de vet att jag inte tänker betala någon biljett till Sverige eller hälsa på i Kina.
99% verkar ju vara spambots som vill att man ska gå in på olika sidor och där finns antagligen virus eller något.
Mycket prorreklam.
Men det där med kvinnor, det är faktiskt en del som hörav sig, mest ryskor och kinesiskor.
Ryskorna brukar vara lite mer rättfram och runt 80% säger att de är ute efter en kille o gifta sig med.
Kinesiskorna brukar vara mycket trevliga och jag gillar att prata med dem.
Efter ett tag så droppar de av oftast men några har jag haft fortsatt kontakt med trots att de vet att jag inte tänker betala någon biljett till Sverige eller hälsa på i Kina.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 14:41:15, redigerad totalt 1 gång.
Äh, de "damerna" försöker bara lirka av dig stålar. Hört talas om Nigeriabrev?
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 14:41:15, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Jadå, dem har jag också fått men de är inte lika vanliga.
Har tom blivit uppringd av folk som vill att jag ska sätta in pengar för att få pengar.
Brukar snacka länge med dem när de ringer, bättre de slösar bort sin tid på mig som gillar att prata än nån som verkligen skickar pengar.
Har tom blivit uppringd av folk som vill att jag ska sätta in pengar för att få pengar.
Brukar snacka länge med dem när de ringer, bättre de slösar bort sin tid på mig som gillar att prata än nån som verkligen skickar pengar.
Varför slösar du tid på sånt pack? De ska ha fingret direkt!
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 14:41:15, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
För att motarbeta deras bedrägerier och det stör mig inte något speciellt.
Tänk dig att du sitter på tunnelbanan, inte som att man har så mycket annat att göra
Kan sitta där och be dem förklara allt möjligt.
Tänk dig att du sitter på tunnelbanan, inte som att man har så mycket annat att göra
nano skrev:För att motarbeta deras bedrägerier och det stör mig inte något speciellt.
Polisanmälan bör också göras för att motarbeta. Såna avskyvärda bedragare ska stoppas med alla möjligheter som finns.
Senast redigerad av Aspkvinna 2011-05-04 14:41:15, redigerad totalt 1 gång.
Polisanmälan, jag kanske man borde, om inte annat för statistikens skull.
Inte ens tänkt tanken.
Fast jag tror väl inte så mycket lär hända förrän nigeria har vettigare polisväsende.
Fast det är ju inga orsaker att inte polisanmäla ett brott oavsett vilket.
Antar att det är rätt illa utbyggt ännusålänge och kanske de har en hel del korruption?
Inte ens tänkt tanken.
Fast jag tror väl inte så mycket lär hända förrän nigeria har vettigare polisväsende.
Antar att det är rätt illa utbyggt ännusålänge och kanske de har en hel del korruption?
nano skrev:Polisanmälan, jag kanske man borde, om inte annat för statistikens skull.
Inte ens tänkt tanken.
Här är polisens egna hemsida om Nigeriabrev och hur du ska gå tillväga.
http://www.polisen.se/inter/nodeid=2000 ... ion=1.html
Som sagt så är det många som hoppas och sen står där med att ha blivit bedragna. Nu senast är det att man ska lösa in en check till någon och sätta in pengar någon annan stans som dom kör med.
Det är mycket proffessionella ligor och det är lönsamt för dom.