Hvorfor har noen skjegg og/eller bart?
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Personlig har jeg alltid vært glattbarbert.
Har det noe med å føle seg mer mandig at noen har skjegg og/eller bart derfor?
Er det gjerne de med mer selvtillitt som har skjegg og/eller bart?
Tror jeg ville virket rar med skjegg og/eller bart.
Har det noe med å føle seg mer mandig at noen har skjegg og/eller bart derfor?
Er det gjerne de med mer selvtillitt som har skjegg og/eller bart?
Tror jeg ville virket rar med skjegg og/eller bart.
Jag tror det beror på samma orsaker som att vissa har långt hår medan andra rakar skallen helt. Personlig smak och ett sätt att visa vem man är.
Jag skulle vilja ha ett stort skägg men kan inte för det kliar så jag blir galen
Jag skulle vilja ha ett stort skägg men kan inte för det kliar så jag blir galen
bart - mustasch, tror inte svenskarna förstår annars.
https://no.wikipedia.org/wiki/Bart
Och rar - konstig.
https://no.wikipedia.org/wiki/Bart
River skrev:Tror jeg ville virket rar med skjegg og/eller bart.
Och rar - konstig.
Han gjorde sin regidebut med filmen Eraserhead i 1977, en film som ble karakterisert som surrealistisk og rar,
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Ja, takk for svar.
Er ikke så flink på å skrive svensk, men forstår godt å lese.
Er ikke så flink på å skrive svensk, men forstår godt å lese.
Det undrar jag också. Jag tror de flesta kvinnor tycker inte om män med skägg. Båda mina söner har skägg numera. Okej, den äldste har lite dubbelhaka annars. Då döljer det ju. Och den yngre sonen har bara lite grann, väldigt lite skägg. Nu ser han ut som Johnny Depp.
Toblerone skrev:Jag tror de flesta kvinnor tycker inte om män med skägg.
Nja, jag vet inte. Jag tror det är en ganska stor andel som tycker om skäggiga män, även om många av dagens unga kvinnor tycks föredra androgyna kvinnomän som inte har mer skäggväxt än lite fjun på överläppen
Norrmännen med sin rappakalja till språk, är väl deras "hämnd" för att vi tog Jämtland, Värmland och Bohuslän ifrån dem.
Tidigare har jag haft mustasch, nu har jag helskägg. Men om det har med manlighet att göra? Nja, det är inte huvudorsaken till att jag har skägg. Jag tycker istället bara att det ser snyggt ut och det passar med min stil. Dock kan jag tycka att det är roligt att småretas med andra för de har sämre skäggväxt än mig... Att de är mindre manliga... Att de är småflickor.
Gjorde själv en ”skägg-tråd” innan:
gentlemannens-skagg-trad-omrostning-t47498.html
Hehe, låt skägget växa ut så att det inte kliar längre.
Tidigare har jag haft mustasch, nu har jag helskägg. Men om det har med manlighet att göra? Nja, det är inte huvudorsaken till att jag har skägg. Jag tycker istället bara att det ser snyggt ut och det passar med min stil. Dock kan jag tycka att det är roligt att småretas med andra för de har sämre skäggväxt än mig... Att de är mindre manliga... Att de är småflickor.
Gjorde själv en ”skägg-tråd” innan:
gentlemannens-skagg-trad-omrostning-t47498.html
Huggorm skrev:Jag tror det beror på samma orsaker som att vissa har långt hår medan andra rakar skallen helt. Personlig smak och ett sätt att visa vem man är.
Hehe, låt skägget växa ut så att det inte kliar längre.
- Bonddrengen
- Anslöt: 2015-09-12
Huggorm skrev:Personlig smak och ett sätt att visa vem man är.
Ja, det er nok riktig.
Er jo mange store menn som var glattbarberte da.
Winston Churchill fks.
Winston Churchill fks.
Huggorm skrev:Toblerone skrev:Jag tror de flesta kvinnor tycker inte om män med skägg.
Nja, jag vet inte. Jag tror det är en ganska stor andel som tycker om skäggiga män, även om många av dagens unga kvinnor tycks föredra androgyna kvinnomän som inte har mer skäggväxt än lite fjun på överläppen
Men det rivs ju.
Stubb kanske, men inte rejäla helskäggToblerone skrev:Men det rivs ju.
Huggorm skrev:Stubb kanske, men inte rejäla helskäggToblerone skrev:Men det rivs ju.
Då rivs det kanske inte, men det kliar eller kittlar istället. Helt onödigt sånt!
Shit, min äldste son sa att han ska låta skägget växa så att han kan göra små flätor i det. Men han kanske skojade....
Återgå till Intressanta intressen