Jordbävning i Norrland
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Jordbävning i Norrlandl
Det var ju fan töntigt inget gick sönder, har varit med om ett här i Stockholm hörde bara en kraftig jävla knall lät som något sprängdes eller exploderade.
Jordbävning i Norrland
Moggy skrev:Nån som upplevde den?
japp, trodde ett tåg passerade, tittade ut men såg inget, tänkte att jag har börjat få hallisar...
Jordbävning i Norrland
antonius skrev:Moggy skrev:Nån som upplevde den?
japp, trodde ett tåg passerade, tittade ut men såg inget, tänkte att jag har börjat få hallisar...
OK så du är en trainspoter?
Jordbävning i Norrland
antonius skrev:Moggy skrev:Nån som upplevde den?
Om det inte ens finns järnväg i närheten finns det verkligen anledning till oro.
Jordbävning i Norrland
slackern skrev:antonius skrev:Moggy skrev:Nån som upplevde den?
OK så du är en trainspoter?
Selma skrev:antonius skrev:Moggy skrev:Nån som upplevde den?
Om det inte ens finns järnväg i närheten finns det verkligen anledning till oro.
Det vibrerade i backen utanför mitt jobb precis som när ett tåg passerade på järnvägen här utanför, jobbade natt och tyckte det var skumt för jag såg inte skymten av något tåg, frågade en traktorförare men han hade ju hörlurar med musik på och märkte naturligtvis inget. Men sen sa de det på nyheterna att det varit en jordbävning och då tänkte jag att jag kanske inte har blivit galnare än vanligt ändå...
Jordbävning i Norrland
Jag var med om en liknande jordbävning i storlek och det hade inte funnits möjlighet att missa den. Den röt högt och marken skakade så att det kändes som att stå på gelé. Men jag tror den pågick lite längre. Jag fattade ingenting vad det var så det var självklart ganska läskigt.
Jordbävning i Norrland
-Det var jordbävning i Skåne för kanske 12-14 år sen eller så.
Minns att jag vaknade av det och mitt sömnsega huvud associerade till att det måste röra sig om pannrummet, en bomb eller nåt.
Det var inte skrämmande på nåt sätt men det var en märklig känsla när det skakade och vibrerade i huset.
Senare läste jag i tidningen att det hade varit en jordbävning och då tänkte jag nåt i stil med åh fan, i Sverige?
Minns att jag vaknade av det och mitt sömnsega huvud associerade till att det måste röra sig om pannrummet, en bomb eller nåt.
Det var inte skrämmande på nåt sätt men det var en märklig känsla när det skakade och vibrerade i huset.
Senare läste jag i tidningen att det hade varit en jordbävning och då tänkte jag nåt i stil med åh fan, i Sverige?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Jordbävning i Norrland
Du tänker inte på denna?
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jordb%C ... %A5ne_2008
Den vaknade i alla fall jag av. Sängen vibrerade och rutorna skallrade.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jordb%C ... %A5ne_2008
Den vaknade i alla fall jag av. Sängen vibrerade och rutorna skallrade.
- CarolusRex
- Anslöt: 2014-01-27
Jordbävning i Norrland
Den kanske det var...
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10