Köper ni appar till er smartphone och hur mycket?
41 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Köper ni appar till er smartphone och hur mycket?
Har köpt två olika kalendrar, Tapatalk och nu senast Quizkampen. I övrigt använder jag bara gratisappar.
Har just köpt riktig smart (iPhone 4s), och installerade det från min iPad, som var vettigt).
Vill inte köpa fler Appar, men föll bums för att försöka göra Ringtones. Men det verkar vara strul - får man inte göra Ringtones av egenköpt musik?
Vill inte köpa fler Appar, men föll bums för att försöka göra Ringtones. Men det verkar vara strul - får man inte göra Ringtones av egenköpt musik?
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Re: Köper ni appar till er smartphone och hur mycket?
Har väl någon betalapp men har mest gratisappar
Använder väldigt få appar, har svårt att hitta några jag har någon användning för. De jag använder är gratis.
Vissa appar har jag betalat för så som Sveriges rikes lag, Navigon, Sea pilot, Road bike, Pages, Riktiga vykort, Saol, Word lens och Juridisk ordbok.. Det är ju bra att ha kvalitetsprogram när man ska navigera så då kan det ju vara värt att spendera riktiga pengar på apparna för att få uppdaterade kartor med liveefunktioner, men de flesta andra apparna är ganska billiga. De dyraste är väl blå lagboken som kostade kanske 2500 och sedan Navigon som kanske har kostat totalt 1500 ungefär; Riktiga vykort var nog gratis men där måste man betala för de vykort man skickar i appen.
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Använder enbart app för busstidtabell, bank id och min personliga bankapp. Gratis allihop.
Jag köper inte så mycket appar. Tapatalk, Groundspeaks geocaching-app, Whatsapp. Fast vaddå, Whatsapp har jag laddat hem gratis, och efter ett år så kostar det 7 kr om året eller nåt. Det är i princip gratis. Betalar ogärna för appar, då ska det vara något som jag verkligen behöver och använder.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
tahlia skrev:Använder väldigt få appar, har svårt att hitta några jag har någon användning för. De jag använder är gratis.
Detta!
Bankapp och väder är de två jag använder. Båda gratis.
Kör med kustväderapp. Brukar få info om våghöjd när jag åker spårvagn.
Jag har betalat för två appar: Nova Launcher Prime (startskärm, för 26,00 kr) och Merriam-Webster Premium (engelskt lexikon som inte kräver Internet-anslutning, för 19,93 kr).
Både har fullt användbara gratisversioner, men eftersom jag använt dem såpass mycket så tyckte jag det var värt att betala för att få alla funktioner och slippa reklam.
Både har fullt användbara gratisversioner, men eftersom jag använt dem såpass mycket så tyckte jag det var värt att betala för att få alla funktioner och slippa reklam.
Jag räknade till 54 st. extra Appar på min 8 GB iPhone 4s.
Köpte mer än 5 nya, bl.a för anteckningar och dagbok.
Det verkar lite virrigt att sitta med iPhone för 2000:-, ringkostnad 1800:- per år och inte unna sig att skaffa Appar som man kan ha bra nytta av. Mygg och kameler.
Köpte mer än 5 nya, bl.a för anteckningar och dagbok.
Det verkar lite virrigt att sitta med iPhone för 2000:-, ringkostnad 1800:- per år och inte unna sig att skaffa Appar som man kan ha bra nytta av. Mygg och kameler.
- notwoodstock
Jag betalar inte för appar, kör med gratis appar.
Jag har köpt en billig nyttoapp och fyra billiga spelappar.
ordet är PROGRAMM... ? Det är ju mjukvara 100%
nej, inga apor, chimp eller orangotang, ....
nej, inga apor, chimp eller orangotang, ....
Jag kom på en liknelse - det är lite som att köpa världens stora fina verktygslåda, och sedan dra sig för verktygsinköp.
- notwoodstock