Utredning Aleris Lund?
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Utredning Aleris Lund?
Hej,
Ny här. Går just nu på Aleris i Lund och är osäker på om det är själva utredningen vi gör just nu (har träffat läkare 3 ggr och psykolog 2 ggr, har 3 nya besök bokade hos psykolog) eller om bedömningssamtal innefattar så här många besök? Finns det någon här som gjort själva np-utredningen på Aleris i Lund?
Ny här. Går just nu på Aleris i Lund och är osäker på om det är själva utredningen vi gör just nu (har träffat läkare 3 ggr och psykolog 2 ggr, har 3 nya besök bokade hos psykolog) eller om bedömningssamtal innefattar så här många besök? Finns det någon här som gjort själva np-utredningen på Aleris i Lund?
Utredning Aleris Lund?
Jag ska såklart fråga nästa gång jag är där men det är några dagar tills dess och jag började fundera och kan inte riktigt släppa det....
Re: Utredning Aleris Lund?
Bedömningen för om en utredning bör göras brukar vara en sittning. Det du beskriver låter som utredningsprocessen.
Får du göra några tester?
Får du göra några tester?
Utredning Aleris Lund?
Har gjort provtagning hos läkare, gjort DSM-V test och resultatet där ska vi gå igenom vid 3 tillfällen till och sen ska jag som jag förstått det göra fler tester av andra slag. Tycker bara att det känns "snabbt" att det redan är utredning eftersom jag var på första besöket i oktober, trodde det alltid var längre väntetider på den "riktiga" utredningen, typ 1-2 år från första besöket
Utredning Aleris Lund?
Ingen som gjort utredning på Aleris i Lund? Eller slussas man vidare efter Aleris eftersom de inte gör regelrätta utredningar?
Återgå till Aspergare och vården