Hur gamla är ni här och var bor ni?
101 inlägg
• Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hur gamla e ni här?
Puzzle skrev:Ja då är jag tydligen tre år äldre än Antonius..
har ju sagt att vi borde gifta oss
Hur gamla e ni här?
antonius skrev:Puzzle skrev:Ja då är jag tydligen tre år äldre än Antonius..
Har för mig att hon har sagt att hon vill ha en äldre partner inte yngre.
Hur gamla e ni här?
Jag tror han är anpassningsbar om det finns en god anledning.slackern skrev:antonius skrev:Puzzle skrev:Ja då är jag tydligen tre år äldre än Antonius..
Hur gamla e ni här?
Huggorm skrev:Jag tror han är anpassningsbar om det finns en god anledning.slackern skrev:antonius skrev:
Aha sant tänkte jag inte på, exet angående min mentala nivå "xxxxx fyfan vad du är barnslig."
Hur gamla e ni här?
Haha, har jag något att säga till om angående bröllopsplanerna här eller förbestämmer ni allting åt mig?
Hur gamla e ni här?
Puzzle skrev:Haha, har jag något att säga till om angående bröllopsplanerna här eller förbestämmer ni allting åt mig?
Du kommer att få ett drömbröllop.
Hur gamla e ni här?
Jag är i den ålder jag borde ha varit i det år jag föddes. Alltså hälften så gammal som jag borde vara.
Hur gamla e ni här?
nallen skrev:Jag är i den ålder jag borde ha varit i det år jag föddes. Alltså hälften så gammal som jag borde vara.
Du känner dig inte hemma i tidsandan?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Hur gamla e ni här?
Maggi skrev:Ålder är väl bara en siffra, eller kanske två? Har fyllt 45 iallafall.
Hur gamla e ni här?
KrigarSjäl skrev:Du känner dig inte hemma i tidsandan?
Fan vet vad man ska kalla det. Det finns i alla fall ingen vilja att satsa nödvändiga resurser på det som är viktigt och därmed finns det nästan inget meningsfullt för mig att göra. Jag är helt övertygad om att 1950 och 60-talen var mycket bättre på många vis.
Hur gamla e ni här?
Puzzle skrev:Haha, har jag något att säga till om angående bröllopsplanerna här eller förbestämmer ni allting åt mig?
Det blir nog bäst om folket här planerar allt bakom din rygg. Då behöver du inte ta några beslut, utan det räcker att följa med strömmen.
Hur gamla e ni här?
nallen skrev:KrigarSjäl skrev:Du känner dig inte hemma i tidsandan?
Fan vet vad man ska kalla det. Det finns i alla fall ingen vilja att satsa nödvändiga resurser på det som är viktigt och därmed finns det nästan inget meningsfullt för mig att göra. Jag är helt övertygad om att 1950 och 60-talen var mycket bättre på många vis.
Jo, det har inte precis blivit bättre. Fast jag skulle nog föredragit att bo i istidens Europa för 75.000 år sedan. Det skulle varit häftigt.
Hur gamla e ni här?
nallen skrev:KrigarSjäl skrev:Du känner dig inte hemma i tidsandan?
-En betydligt mindre marknad för programmerare och datafolk dock.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Hur gamla e ni här?
KrigarSjäl skrev:-En betydligt mindre marknad för programmerare och datafolk dock.
Mindre, ja, dock inte obefintlig. Och för den delen finns det faktiskt annat jag kan, på relaterade områden.
Hur gamla e ni här?
nallen skrev:KrigarSjäl skrev:-En betydligt mindre marknad för programmerare och datafolk dock.
Mindre, ja, dock inte obefintlig. Och för den delen finns det faktiskt annat jag kan, på relaterade områden.
-Så du hade trivts med den tidens teknologi?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Hur gamla e ni här?
Åtta?Fenren skrev:För binärt för min smak. Det kunde även varit år 8.rdos skrev:Varför inte 1001?Fenren skrev:Attans! Min nästa gissning hade varit 1251.
För min del är det för sent att dö ung.
Hur gamla e ni här?
KrigarSjäl skrev:-Så du hade trivts med den tidens teknologi?
Jadå. Jag borde ha varit med att bygga den.
Hur gamla e ni här?
vofff skrev:Ingen kan slå jordens ålder
Universum? (13,772 miljarder år - Jorden 4.54 miljarder år)
Hur gamla e ni här?
På pappret är jag 56 år men inombords både 27 och 95 , beror på dag
- Ruffsetuss
- Anslöt: 2015-09-04
Hur gamla e ni här?
Jag är 29 år ung med nästan hälften av åren som gått till spillo av olika anledningar som jag vill försöka ta igen.
Hur gamla e ni här?
Bali skrev:Jag blir ett halvt sekel nästa månad.
Grattis! då byter man ut dig mot två 25:isar...
Återgå till Övriga Aspergerfrågor