Vackra bilder
Vackra bilder
Huggorm skrev:JaPuzzle skrev:Huggorm skrev:Ja, det var helt oroligt
Felstavning eller?
Hehe, jag misstänkte nästan det men annars är det säkert ganska o-roligt att bli spetsad av en ren (älg?) sådär...
Vackra bilder
Tack för alla vackra bilder !
@elle Håller med om att körsbärsblom är vackrast på våren , typ
@elle Håller med om att körsbärsblom är vackrast på våren , typ
Vackra bilder
Huggorm skrev:Riktigt sagoslott
Det finns på riktigt dock är det byggt under 1800-talet utav en galen kung som dränkte sig själv i en sjö. Hela slottet är byggt som en pastisch.
Vackra bilder
slackern skrev:Huggorm skrev:Riktigt sagoslott
Det finns på riktigt dock är det byggt under 1800-talet utav en galen kung som dränkte sig själv i en sjö. Hela slottet är byggt som en pastisch.
Ja, Ludvig II av Bayern var det.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ludvig_II_av_Bayern.
Vackra bilder
-Smält ost, tvi faen...
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Vackra bilder
Huggorm skrev:Smält ost är gott men falukorv ger kväljningar
Gillar du inte ens att grilla falukorv eller att skiva och ha det på en knäckebröd skiva? Men jag håller med dig ungsgratinerad falukorv är ingen hitt.
Vackra bilder
Hårdstekt falukorv kan i nödfall gå ner om man är bortbjuden till någon men jag skulle aldrig köpa falukorv självslackern skrev:Huggorm skrev:Smält ost är gott men falukorv ger kväljningar
Gillar du inte ens att grilla falukorv eller att skiva och ha det på en knäckebröd skiva? Men jag håller med dig ungsgratinerad falukorv är ingen hitt.
Vackra bilder
Enkel skånsk vindmölla:
Aggarps mölla 030908.jpg
Aggarps mölla 030908.jpg
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Vackra bilder
Dom är lite vackrare än dagens vindkraftverk. Smälter in i landskapet på ett helt annat sätt.plåtmonster skrev:Enkel skånsk vindmölla:
Aggarps mölla 030908.jpg
Vackra bilder
Huggorm skrev:Dom är lite vackrare än dagens vindkraftverk. Smälter in i landskapet på ett helt annat sätt.plåtmonster skrev:Enkel skånsk vindmölla:
Aggarps mölla 030908.jpg
Men dock inte lika effektiva som dagens.
Vackra bilder
På tal om Island så har de inte bara fina djur, men även trevliga hus
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.