diskutera kk
76 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
diskutera kk
Huggorm skrev:Det var inget dåligt kliv, att gå från asexuell till fyra kvinnor vid samma tillfälle
Inte exakt samma tillfälle, men var med 4 st under kvällen.
diskutera kk
Hade väl varit soft, men själv orkar jag inte hålla på med sådana kontaktsidor, tycker det är jobbigt. Men jag är ju människa, vill alltid ha mer. Runken duger inte om man kan få KK.. Så helt klart eftersträvansvärt enligt mig. Men inte prioriterat just nu.
diskutera kk
Hur går en principiell våldtäkt till i motsats till en riktig?Richard skrev:i princip våldtog en tjej
Apropå könssjukdomar blir du inte nojig över herpes mm som kan smitta via hudkontakt utanför kondomen?
Det finns ju också de som blir avsugna och där finns förstås fler chanser till överförda sjukdomar.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
diskutera kk
plåtmonster skrev:Hur går en principiell våldtäkt till i motsats till en riktig?Richard skrev:i princip våldtog en tjej
Det räcker bara för tjejen att vidröra ditt kön så räknas det till våldtäkt om du inte är med på noterna, våldtäkt är så mycket mer än att penetrera varandra. Faktum med att det har också hänt mig när jag var yngre att tjejer har gjort saker som inte jag har varit med på noterna, men jag blev mest bara chockad.
Återgå till Att leva som Aspergare