Hur har ni det med kärleken?
Bästa chansen är nog att börja ragga här på forumet, eller att besöka de träffar som anordnasRuffsetuss skrev:Och hur hittar man det ? Alla tips mottages tacksamt
här finns det ju bara " Lammkött " jag är 56 årHuggorm skrev:Bästa chansen är nog att börja ragga här på forumet, eller att besöka de träffar som anordnasRuffsetuss skrev:Och hur hittar man det ? Alla tips mottages tacksamt
- Ruffsetuss
- Anslöt: 2015-09-04
Huggorm skrev:Prova med Antonius, han är i din ålder och säkert lättraggad
Jag trodde att du var öppen för inviter från fruntimmer?
slackern skrev:Huggorm skrev:Prova med Antonius, han är i din ålder och säkert lättraggad
Jag trodde att du var öppen för inviter från fruntimmer?
Ja, Huggis är en hingst
Herregud vad har jag nu satt igång ?!
- Ruffsetuss
Ruffsetuss skrev:Herregud vad har jag nu satt igång ?!
Jag och Slackern är Huggis wingmen när det gäller kvinnor. Han vet dock inte om det själv.
JaneLane skrev:Ruffsetuss skrev:Herregud vad har jag nu satt igång ?!
Jag och Slackern är Huggis wingmen när det gäller kvinnor. Han vet dock inte om det själv.
Men vi har förstått att han vill ha en redig kvinna och matmor.
slackern skrev:JaneLane skrev:Ruffsetuss skrev:Herregud vad har jag nu satt igång ?!
Ja, som kan fixa ihop en trippelsats mockarutor med glasyr medans han hugger ved.
Då är jag inte något för honomJaneLane skrev:slackern skrev:JaneLane skrev:
Ja, som kan fixa ihop en trippelsats mockarutor med glasyr medans han hugger ved.
- Ruffsetuss
Ruffsetuss skrev:Då är jag inte något för honomJaneLane skrev:slackern skrev:
Det går nog att förhandla ska du se, om du värmer en burk ravioli så blir han nog glad och nöjd.
Här är man ute en timme och så har ni ordnat allting för mig när jag kommer tillbaka
Huggorm skrev:Här är man ute en timme och så har ni ordnat allting för mig när jag kommer tillbaka
Hoppas att PM far fram och tillbaka och att kärleken spirar.
slackern skrev:JaneLane skrev:Ruffsetuss skrev:Herregud vad har jag nu satt igång ?!
Jag kan också behöva en wingman eller en wingwoman
We got your back Huggis.
Ruffsetuss: han är lite svårflörtad i början, men det är alla riktiga gruvmän som luktar testosteron och explosioner. Men låt ej hans manlighet skrämma dig. Hans sinne är som en äng fylld med smörblommor i maj månad som kysser doftsinnet och ger en extra dimension i livets pussel.
Låt kärleken spira
Ruffsetuss: han är lite svårflörtad i början, men det är alla riktiga gruvmän som luktar testosteron och explosioner. Men låt ej hans manlighet skrämma dig. Hans sinne är som en äng fylld med smörblommor i maj månad som kysser doftsinnet och ger en extra dimension i livets pussel.
Låt kärleken spira
JaneLane skrev:Ja, som kan fixa ihop en trippelsats mockarutor med glasyr medans han hugger ved.slackern skrev:Men vi har förstått att han vill ha en redig kvinna och matmor.
Annars kan jag kompromissa och ta en sådan här tjej:
https://www.youtube.com/watch?v=7fWo0P0MdJM
Huggorm skrev:JaneLane skrev:Ja, som kan fixa ihop en trippelsats mockarutor med glasyr medans han hugger ved.slackern skrev:Men vi har förstått att han vill ha en redig kvinna och matmor.
Annars kan jag kompromissa och ta en sådan här tjej:
https://www.youtube.com/watch?v=7fWo0P0MdJM
Jag har en känsla utav att du inte vill käfta emot henne, kan nog få lite huvudvärk utav det.
bittin skrev:slackern skrev:JaneLane skrev:
Jag kan också behöva en wingman eller en wingwoman
Matmor även för dig?
Hey, jag vill också ha en wingman men det behöver inte bli något mer än så utan jag vill bara ha någon som mer eller mindre konstant promotar mig..
Puzzle skrev:Hey, jag vill också ha en wingman men det behöver inte bli något mer än så utan jag vill bara ha någon som mer eller mindre konstant promotar mig..
Det tycker jag att du klarar av alldeles finfint själv.
slackern skrev:Puzzle skrev:Hey, jag vill också ha en wingman men det behöver inte bli något mer än så utan jag vill bara ha någon som mer eller mindre konstant promotar mig..
Det tycker jag att du klarar av alldeles finfint själv.
Även Batman behöver en Robin...
Återgå till Övriga Aspergerfrågor