App?
36 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
App?
Hej allihop, finns mobilappen för forumet kvar?
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
App?
Hej slackern! Detsamma, får se om jag blir kvar ett tag nu.
- Angelic Fruitcake
- Anslöt: 2010-05-21
Re: App?
Tack för tipset om Tapatalk!
Är osäker på om min iPad överlever en Socionatur till. men provar!
Är osäker på om min iPad överlever en Socionatur till. men provar!
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
App?
Tapatalk är en app som funkar bra, tycker jag. Man kan dessutom följa flera forum med den - sök i appen efter anslutna forum Finns både i en gratisvariant och en betalvariant. Fråga mig inte om skillnaden för jag betalade en tia eller två för "evigheter" sedan för den.
Enda nackdelen jag kan komma på är att det inte fungerar att anmäla inlägg via den och inte går att nå inkomna PM om de automatsorteras in i en annan korg än standardinkorgen.
Enda nackdelen jag kan komma på är att det inte fungerar att anmäla inlägg via den och inte går att nå inkomna PM om de automatsorteras in i en annan korg än standardinkorgen.
App?
Moggy skrev:Verkar inte uppdateras nåt mer. Kom en ny version för länge sen som man fick köpa på nytt efter det hände inte så mycket mer med appen.
Det förstår jag inte. Tapatalk uppdateras ofta (senast för 10 dagar sedan). Eller syftar du på någon annan app?
App?
Zirre skrev:Julianus skrev:Tapatalk är en suverän applikation. Använder den varje dag
Jag kollar forumet med mobilen via webbläsaren, funkar bäst tycker jag.
I mina ögon känns Tapatalk bättre. Blir jobbigare i webbläsaren för mig. Alltså detta gäller mig personligen.
App?
kullan skrev:Zirre skrev:Julianus skrev:Tapatalk är en suverän applikation. Använder den varje dag
Jag kollar forumet med mobilen via webbläsaren, funkar bäst tycker jag.
I mina ögon känns Tapatalk bättre. Blir jobbigare i webbläsaren för mig. Alltså detta gäller mig personligen.
Alla är vi olika.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter