IDOL! (2015)
29 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
IDOL! (2015)
I morgon börjar IDOL 2015 på tv4 kl. 20.00.
28 avsnitt av kul tv-underhållning
(Sista säsongen med nuvarande juryn.)
28 avsnitt av kul tv-underhållning
(Sista säsongen med nuvarande juryn.)
- snuggelhund
- Anslöt: 2010-07-16
Re: IDOL !
Oh nej, inte nu igen. Nu blir det fullkomligt omöjligt att föra neutrala konversationer med folk och samtidigt undvika att vara konstig - förr eller senare tvingas man säga "tyvärr, jag ser inte eländet så jag har ingen aning".
IDOL !
Jag kommer inte att titta, har aldrig följt programmet.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
IDOL !
TV-programmet där neurotypiska ytligheter frodas och halmgubbarna attackerar för fulla gubbar
Garanterat fritt från nobelpristagare!
Garanterat fritt från nobelpristagare!
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
IDOL !
Puzzle skrev:Jag brukar bara se uttagningen när hälften är dåliga och oseriösa, resten är inge roligt...
En hel del galningar med detta året.
Som 44-åriga kvinnan som blev sur när de gissade att hon var 40.
- Alla brukar säga att jag ser ut som 25.
(Ha, men visst. Själv hade jag gissat på 45. )
- snuggelhund
IDOL!
Alien skrev:Om jag skulle titta, så är det när bara de bästa är kvar. Jag är alldeles för känslig och empatisk (el nåt) för att uthärda att se folk som inte kan sjunga och som blir dissade av juryn.
Tycker juryn överlag är ganska snäll.
De som blir dissade är ofta medvetna om sin uselhet, och gör det som en rolig grej.
- snuggelhund
IDOL!
Floriann skrev:Tycker väl tyvärr att eländet är väldigt underhållande, för att jag gillar musik. Det som inte faller mig i smaken är tv4s systematiska utnyttjande av aspergare och psykiskt sjuka.
Vad syftar du på ?
- snuggelhund
IDOL!
Att min aspieradar plingar sönder minst en gång varje auditionprogram när det är någon som gör bort sig. Och vissa verkar helt verklighetsfrånvända, inte bara när det gäller deras sång. Tv4 utnyttjar dessa människor som tyvärr i sitt tillstånd inte vet bättre än att göra bort sig i nationell tv.
IDOL!
Floriann skrev:Att min aspieradar plingar sönder minst en gång varje auditionprogram när det är någon som gör bort sig. Och vissa verkar helt verklighetsfrånvända, inte bara när det gäller deras sång. Tv4 utnyttjar dessa människor som tyvärr i sitt tillstånd inte vet bättre än att göra bort sig i nationell tv.
Ska erkänna att jag själv tänkt det samma några gånger...
- snuggelhund
IDOL!
Mediabolagen är hyenor och alla borde explicit varnas för dessa.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
IDOL!
Jaha, ytterligare en säsong av popsnören, skitmusik, fjantiga programledare och överdrivna emotioner.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2015-08-22 12:12:46, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
IDOL!
snuggelhund skrev:Floriann skrev:Att min aspieradar plingar sönder minst en gång varje auditionprogram när det är någon som gör bort sig. Och vissa verkar helt verklighetsfrånvända, inte bara när det gäller deras sång. Tv4 utnyttjar dessa människor som tyvärr i sitt tillstånd inte vet bättre än att göra bort sig i nationell tv.
Ska erkänna att jag själv tänkt det samma några gånger...
I så fall den omedvetna sorten.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
IDOL!
Det är ju hela poängen med att titta. Att skratta åt de falsksjungande idioterna. När bara de som kan sjunga är kvar slutar jag titta.Floriann skrev:Att min aspieradar plingar sönder minst en gång varje auditionprogram när det är någon som gör bort sig. Och vissa verkar helt verklighetsfrånvända, inte bara när det gäller deras sång. Tv4 utnyttjar dessa människor som tyvärr i sitt tillstånd inte vet bättre än att göra bort sig i nationell tv.
IDOL!
cody tränar inför idol 2015: https://www.youtube.com/watch?v=vXJhV_Kj4yY
Senast redigerad av jesusiscool 2015-08-23 20:54:44, redigerad totalt 1 gång.
- jesusiscool
- Anslöt: 2013-04-25