Hur är ditt förhallande till andra människor?
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Personlig er jeg nøye på å holde en viss avstand på en noenlunde høflig og respektabel måte, noe som nok tyder på både god oppdragelse og intelligens vil jeg tro.
svar: too weird!
- jesusiscool
- Anslöt: 2013-04-25
Tror snarare det beror på att vi tenderar att vara introverta Jag är lite både och, brukar behålla tankar för mig själv. Men jag är ändå ganska social och riskerar snarare att öppna mig oproportionerligt för främlingar om jag inte håller tungan i styr.
- Winterblues
- Anslöt: 2011-08-27
Att hänga med fel folk är skit. Att hänga med rätt folk är fantastiskt. Som aspergare verkar det vara extra svårt att hitta rätt. Men jag tror att alla här, även de som inte tror på det själva, kan njuta mycket utav socialt umgänge om de får hänga med några som passar dem.
rojona skrev:Att hänga med fel folk är skit. Att hänga med rätt folk är fantastiskt. Som aspergare verkar det vara extra svårt att hitta rätt. Men jag tror att alla här, även de som inte tror på det själva, kan njuta mycket utav socialt umgänge om de får hänga med några som passar dem.
Stämmer bra det.
Oftast inget vidare, åtminstone inte ur långsiktigt perspektiv. Undantag finns men det blir allt färre sådana med åren.
Återgå till Att leva som Aspergare