Döma person efter kylskåpet
114 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
RainBowChild skrev:snuggelhund skrev:När man ser det öde kylskåpet är det svårt att tro att du är sambo.
Ja det är ju förjävligt!Zirre skrev:Flaskan i flaskhållaren *tipsa*
Den är reserverad för "findricka".
Whiskey ?
- snuggelhund
- Anslöt: 2010-07-16
snuggelhund skrev:RainBowChild skrev:snuggelhund skrev:När man ser det öde kylskåpet är det svårt att tro att du är sambo.
Ja det är ju förjävligt!Zirre skrev:Flaskan i flaskhållaren *tipsa*
Whiskey ?
Nope, gissa igen!
- RainBowChild
- Förhandsgranskad
- Anslöt: 2013-07-12
RainBowChild skrev:snuggelhund skrev:RainBowChild skrev:
Ja det är ju förjävligt!
Whiskey ?
Nope, gissa igen!
- snuggelhund
- Anslöt: 2010-07-16
snuggelhund skrev:
Dricker inte tyngre grejer än Cuba Cola.
- RainBowChild
- Förhandsgranskad
- Anslöt: 2013-07-12
Avvikelse från ämnet, nerifrån:
.
.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- notwoodstock
- Anslöt: 2013-12-22
Huggorm skrev:Här är nog en till som älskar ägg, eftersom allihopa är uppätna.Nasheim skrev:Jag höjer insatsen med:
Haha, jag skrattade faktiskt högt nät jag läste det Huggorm
Jag insåg precis att jag för ovanlighetens skull hade relativt mycket i mitt lilla kylskåp. Eller så ser det möjligtvis mycket ut just för att det är så litet.
@Puzzle
Ser ut som samma modell av kylskåp som en annan har Ser jag en cola där inne ?
Puzzle skrev:Jag insåg precis att jag för ovanlighetens skull hade relativt mycket i mitt lilla kylskåp. Eller så ser det möjligtvis mycket ut just för att det är så litet.
Kanske dags att köpa ett nytt då.
Chrilleb skrev:@Puzzle
Vet inte riktigt vart man kan tänkas hitta vad modellen heter men jag antar att såna här knappars utseende och placering kan variera så går väl möjligtvis att se om det är samma på dom?
Och ja, det är ju ändå helg.
slackern skrev:Puzzle skrev:Jag insåg precis att jag för ovanlighetens skull hade relativt mycket i mitt lilla kylskåp. Eller så ser det möjligtvis mycket ut just för att det är så litet.
Har ju nyköpt lägenheten och än så länge så räcker det ju och blir över..
Ett framtida projekt kan vara att renovera upp köket men just nu har jag och lägenheten lite av en smekmånad och alla små skavanker syns inte för mig än.
Huggorm skrev:Extrasaltat smör, en gourmet
Havssaltat ska det ju egentligen vara men det var slutsålt..
Ser att du har rena lyxmaten, slottssenap och ingredienser för fattiga riddare...
Puzzle skrev:Chrilleb skrev:@Puzzle
Vet inte riktigt vart man kan tänkas hitta vad modellen heter men jag antar att såna här knappars utseende och placering kan variera så går väl möjligtvis att se om det är samma på dom?
Och ja, det är ju ändå helg.slackern skrev:Puzzle skrev:Jag insåg precis att jag för ovanlighetens skull hade relativt mycket i mitt lilla kylskåp. Eller så ser det möjligtvis mycket ut just för att det är så litet.
Har ju nyköpt lägenheten och än så länge så räcker det ju och blir över..
Ett framtida projekt kan vara att renovera upp köket men just nu har jag och lägenheten lite av en smekmånad och alla små skavanker syns inte för mig än.Huggorm skrev:Extrasaltat smör, en gourmet
Havssaltat ska det ju egentligen vara men det var slutsålt..
Det där ser ut som mitt ungefär, fast Electrolux loggan är på kylskåpsdörren och där det står Electrolux på din står det Intuition istället på mitt.
Puzzle skrev:Jag insåg precis att jag för ovanlighetens skull hade relativt mycket i mitt lilla kylskåp. Eller så ser det möjligtvis mycket ut just för att det är så litet.
Åsens mjölk är så god!
alixha skrev:Puzzle skrev:Jag insåg precis att jag för ovanlighetens skull hade relativt mycket i mitt lilla kylskåp. Eller så ser det möjligtvis mycket ut just för att det är så litet.
Åsens mjölk är så god!
Jaaaa! Synd bara att den är importerad från utlandet Skåne...
Du kompenserar ju med norrländsk fjällfil
Jag visste inte att det finns mjölk i plastflaskor i Sverige, det ser ju ut ungefär som i amerikanska filmer
Jag visste inte att det finns mjölk i plastflaskor i Sverige, det ser ju ut ungefär som i amerikanska filmer
Ekologiskt, fettsnålt, mycket av färska grönsaker. Havredryck istället för mjölk. Ingen läsk alls, eftersom vi har "bubbelmaskin".
Huggorm skrev:Du kompenserar ju med norrländsk fjällfil
Ica Maxi. Ska väl ha ungefär samma sortiment över hela landet och kommer det Skånemjölk enda hit upp så borde det ju kunna finnas nere hos dig också om du är intresserad.
Men måste ju ändå nästan köpa Norrmejeriets eget bregott som ytterligare kompensation och bara namnet gör det ju godare..