Sommartisdag Sthlm 18/8: Bangolf, Tantogården
16 inlägg
• Sida 1 av 1
18 augusti satsar vi på bangolf på Tantogårdens bangolfbana. Vi samlas vid deras entré vid 18.00.
Klubbens hemsida med karta, priser osv: http://www.tantogarden.com/
(Eftersom 4/8 på något sätt gled oss ur händerna - oklart om de bestämde sig för stängt den dagen efter i onsdags, eller om jag var dum i huvudet när jag startade tråden. Min minnesbild är ju att jag kollade vad det stod om undantag från öppettiderna, så jag tycker jag borde ha sett detta om det hade stått där då. Måste nästan höra med dem när detta bestämdes, så att jag får veta...)
Klubbens hemsida med karta, priser osv: http://www.tantogarden.com/
(Eftersom 4/8 på något sätt gled oss ur händerna - oklart om de bestämde sig för stängt den dagen efter i onsdags, eller om jag var dum i huvudet när jag startade tråden. Min minnesbild är ju att jag kollade vad det stod om undantag från öppettiderna, så jag tycker jag borde ha sett detta om det hade stått där då. Måste nästan höra med dem när detta bestämdes, så att jag får veta...)
Jag kommer gärna.. om vi blir några stycken.
Kom igen nu gott folk det blir kul
Kom igen nu gott folk det blir kul
Jag funderar på att komma. Är lite sugen på att spela Bangolf
Jag funderade på att komma den 4/8. Den 18/8 hinner jag dock omöjligen dit till klockan 18.
Kom dit i alla fall, fast något sent finns ju inget som hindrar @HGJ , eller?
Jag kommer definitivt imorgon då jag ska ta och fixa resan nu dit
portera skrev:Kom dit i alla fall, fast något sent finns ju inget som hindrar @HGJ , eller?
Jag skulle kunna komma dit tidigast strax efter klockan 19 (Södra station 17:56 eller Hornstull 19:05). Hur länge räknar ni med att vara kvar?
Jag kommer gärna! Kul banna! Spelat för där.
- Per-Fredrik
- Anslöt: 2015-03-16
Jag kommer inte i alla fall. Jag sover dåligt och känner mig helt slut. Hoppas ni får det trevligt.
@HGJ, du menar väll strax efter 18, med dem ankomsttiderna du nämner? Tar ju inte lång tid att gå från Stockholm Södra.
Jag kommer dit i alla fall.
Jag kommer dit i alla fall.
portera skrev:@HGJ, du menar väll strax efter 18, med dem ankomsttiderna du nämner?
Nej, jag menar strax efter 19. (Ankomsttiden ska vara 18:56, inte 17:56) Det är kanske för sent att komma då?