Flytta mig hit och flytta mig dit
14 inlägg
• Sida 1 av 1
Flytta mig hit och flytta mig dit
När Jontes tråd om hattar flyttades, på ganska goda grunder så var själva trådstarten den samma, Jontes första inlägg.
Men så dök Savanten Svante upp med nick och avatar och hela kittet som trådstartare. Skall det vara på detta viset? Är det upprörande eller bara förvirrande? Eller ett sakernas tillstånd som "bara är så"?
Men så dök Savanten Svante upp med nick och avatar och hela kittet som trådstartare. Skall det vara på detta viset? Är det upprörande eller bara förvirrande? Eller ett sakernas tillstånd som "bara är så"?
Senast redigerad av Ganesh 2011-05-04 15:22:42, redigerad totalt 1 gång.
Fast man KAN diskutera min placering av tråden från början. Men jag tänkte att mitt sätt att tänka runt huvudbonadsval var aspergerrelaterat.... så...
men vafan, den ligger nog bra där den ligger!
men vafan, den ligger nog bra där den ligger!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 15:22:42, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Jo. Ett övrigt ämne kan tyckas. Men min ursprungliga tanke var att frågan inte hade funnits om jag inte haft aspergers.
Tur att det finns olika sätt att se saker!
Tur att det finns olika sätt att se saker!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 15:22:42, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Moderator:
Jo jag tänkte på det, att om det inte vore så att trådskaparen hade AS hade inte tråden skapats... men åas handlande den ju inte SPECIFIKT om AS och när det då kom en propå om att den kanske hörde bättre hemma i Övrigt så flyttade jag den dit.
Jo jag tänkte på det, att om det inte vore så att trådskaparen hade AS hade inte tråden skapats... men åas handlande den ju inte SPECIFIKT om AS och när det då kom en propå om att den kanske hörde bättre hemma i Övrigt så flyttade jag den dit.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 15:22:42, redigerad totalt 1 gång.
Savanten Svante skrev:Men min ursprungliga tanke var att frågan inte hade funnits om jag inte haft aspergers.
Ska man tänka så blir det inte många trådar kvar i övrigt. Kanske nån tråd om vädret...
Senast redigerad av Mats 2011-05-04 15:22:42, redigerad totalt 1 gång.
Haha, ja, och utan vettiga svar.Mats skrev:Savanten Svante skrev:Men min ursprungliga tanke var att frågan inte hade funnits om jag inte haft aspergers.
Ska man tänka så blir det inte många trådar kvar i övrigt. Kanske nån tråd om vädret...
Vettiga svar om vädret är inte NT.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter