KILLAR: hur långa är ni? (omröstning)
68 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Vi verkar vara ganska långa - eller är det så att man hellre röstar om man har något att skryta med...?
gadas skrev:Vi verkar vara ganska långa - eller är det så att man hellre röstar om man har något att skryta med...?
Men det är väl ganska många unga människor här, medellängden har väl ökat, jag är 181 och när jag gick i skola var meddelängden 176 för män och jag sågs som hyffsat lång, men numer på jobbet t ex så är alla unga drasuter längre än mig, vi åldringar kortare, däremot har vi längre sn*pp, ha
Står ni ring i omklädningsrummet och jämför?antonius skrev:gadas skrev:Vi verkar vara ganska långa - eller är det så att man hellre röstar om man har något att skryta med...?
Men det är väl ganska många unga människor här, medellängden har väl ökat, jag är 181 och när jag gick i skola var meddelängden 176 för män och jag sågs som hyffsat lång, men numer på jobbet t ex så är alla unga drasuter längre än mig, vi åldringar kortare, däremot har vi längre sn*pp, ha
Huggorm skrev:Står ni ring i omklädningsrummet och jämför?
Nej jag har hängt upp ett måttband, och märkt upp duscharna efter längd naturligtvis, nån jävla ordning måste det vara...
187 cm om jag inte kutar med ryggen vill säga.....
- El_Justiciero
- Anslöt: 2013-04-29
antonius skrev:Men det är väl ganska många unga människor här, medellängden har väl ökat
Ja, ända sedan medeltiden. Där har vi det. Medellängden ökar med tiden - men minskar med åldern, snart börjar jag krympa...
antonius skrev:numer på jobbet t ex så är alla unga drasuter längre än mig, vi åldringar kortare, däremot har vi längre sn*pp, ha
Läge för nästa omröstning... men vad säger moderator??
Gamlingar blir väl impotenta och borde ha kortare sn*pp?antonius skrev:, vi åldringar kortare, däremot har vi längre sn*pp, ha
nescio skrev:Gamlingar blir väl impotenta och borde ha kortare sn*pp?
Tyngdlagen min vän, tyngdlagen...
Enligt aktuellt pass är jag kort och ståtlig, det vill säga 173 cm.
Jag är 197 cm dvs rätt lång
- aspiemason
- Anslöt: 2015-05-01
187cm har jag för mig dom sa på senaste kontrollen jag var på. Om de var på höjden eller bredden förtäljer vi dock inte.
- Kattastrof
- Anslöt: 2015-07-20
Typ 173 Cm (samma som en viss tysk diktator en gång i tiden)
- aalexanderr
- Anslöt: 2010-04-16
gadas skrev:Vi verkar vara ganska långa - eller är det så att man hellre röstar om man har något att skryta med...?
Vad menar du? Du har ju nästan en perfekt normalflrdelning kring 180. Jag trodde det var snittet. Allt är precis som det borde.
Återgå till Intressanta intressen