Promenera i Stockholm
13 inlägg
• Sida 1 av 1
Promenera i Stockholm
Hej hej gott folk, nu i veckan efter midsommar och inför kryssningen på fredag den 26:e blir det ett par promenaddagar.
Den första är tänkt redan nu på måndag (22:a) klockan 13:00 kommer jag stå utanför kulturhuset på plattan, börjar röra på mig vid 13:30. Eftersläntrare är så välkomna, bara att ni hör av er till mig.
Det kan nog bli någon som sluter upp mot kvällen så bli inte "inställ-samma" bara för att det är mitt på dan det börjar! Kom senare om det passar!
Vi får se om det finns något intresse för en dag till i (förhoppningsvis!) solen på stan och djurgården.
Skriv här i tråden vettja.
Den första är tänkt redan nu på måndag (22:a) klockan 13:00 kommer jag stå utanför kulturhuset på plattan, börjar röra på mig vid 13:30. Eftersläntrare är så välkomna, bara att ni hör av er till mig.
Det kan nog bli någon som sluter upp mot kvällen så bli inte "inställ-samma" bara för att det är mitt på dan det börjar! Kom senare om det passar!
Vi får se om det finns något intresse för en dag till i (förhoppningsvis!) solen på stan och djurgården.
Skriv här i tråden vettja.
Promenera i Stockholm
Har ni haft en joggingträff någon gång?
Det vore mer intressant för min del.
Och lite valfri crossfit på det.
Det vore mer intressant för min del.
Och lite valfri crossfit på det.
Promenera i Stockholm
Är på jobbet 22:a klockan 13:00 men vi ses på Kryssningen tar gärna en promenad efter 6:e Juli dock då jag är ledig nån vardagskväll/eftermiddag
Promenera i Stockholm
Jag är fett på! går det bra med ev hundsällskap?
- Vaniljflickan
- Anslöt: 2011-02-01
Promenera i Stockholm
Vaniljflickan skrev:Jag är fett på! går det bra med ev hundsällskap?
Absolut!
Joggingträff.. vet inte hur många som är på en sån, men bra att du tar upp det LILITH_.
bittin, jao, vi fixar fler promender i stan, det är ju sommar och sol nu, och vi ska vara ute och röra på oss!
Välkomna, alla!
Promenera i Stockholm
Fretshi skrev:Om man vill vara med men jobbar på dagen, var är ni på kvällen typ 5-6 tiden?
Jag tänkte hänga på mina polares AW klubb sak på kvällen http://mandagsklubben.events/ om folk vill och tolerar nördar som dricker öl får man följa med dit då det är ett öppet event, så dit tänkte jag dra efter jobbet jobbar dock till 16:00 så är nog inte i stan förrens det börjar vid 17:00-17:30 tiden typ
Promenera i Stockholm
Jao, det skulle vi kunna prova på om folket vill det - får uppdatera i morgon.
Promenera i Stockholm
Dao skrev:Jao, det skulle vi kunna prova på om folket vill det - får uppdatera i morgon.
Om folk fortfarande är i stan dyker jag in om 2-3 timmar ungefär
Promenera i Stockholm
Just nu är vi söderåt - säg området götgatan - medis. PM:a för mitt nr om du vill sluta upp med mig och Vaniljflickan.
Promenera i Stockholm
Dao skrev:Just nu är vi söderåt - säg området götgatan - medis. PM:a för mitt nr om du vill sluta upp med mig och Vaniljflickan.
Jag tänkte röra mig mot http://wokhouse.net/ och hänga med polare och sådär så blir nog där ett tag men om det blir tråkigt kanske jag rör mig vidare inte riktigt 100% planerat, dock tar det nog 1 timme tills jag är i stan och sådär men du kan smsa ditt nummer till mitt nummer som jag gav dig i helgen, men om vi inte ses idag så ses vi ju på Kryssen på Fredag och i helgen
Promenera i Stockholm
Promenaden var slut för idag, den 22:a juni.
Blir nog inga fler vandringar denna vecka - ska på kryssning på fredag! - men framöver ska det promeneras meras, så kika in här i tråden om en vecka, 29:e juni då, så får vi se vad som erbjuds av undertecknad!
Andra som känner för just promenader i Stockholm är välkomna att "låna" tråden och komma med egna förslag här!
Här ska sommaren i Stockholm få finnas från oss alla, till er alla.
Släng fram en kvälls-promenix vettja!
Blir nog inga fler vandringar denna vecka - ska på kryssning på fredag! - men framöver ska det promeneras meras, så kika in här i tråden om en vecka, 29:e juni då, så får vi se vad som erbjuds av undertecknad!
Andra som känner för just promenader i Stockholm är välkomna att "låna" tråden och komma med egna förslag här!
Här ska sommaren i Stockholm få finnas från oss alla, till er alla.
Släng fram en kvälls-promenix vettja!