Gissa vilka det här är!
95 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Gissa vilka det här är!
Jan Guillou ser ut som en riktig överklassbrat. Ser ut som om han säger: "Ja, jag vet. Jag ÄR snygg och rik. Vill du följa med till mitt elevhem och spola ned tjugo flarror Dompan? Ka-ching!"
Gissa vilka det här är!
Dagobert skrev:Kahlokatt skrev:
Förr eller senare Helen Sjöholm.
Tyvärr, hittar inga bilder på henne som barn.
(Har naturligtvis sökt.)
Gissa vilka det här är!
Frimodig skrev:Krake skrev:Gissar på, uppifrån och nedåt, Hitler, Stalin, Mao och ? .
Skicklig gissning. Fast jag gissar att bilderna av Stalin och Mao är falska. Jag tror de är ett efterhandspåhitt.
Jag fortsätter att gissa att bilderna på Stalin och Mao är falska, i första inlägget i den här tråden.
För klarhetens skull.
Gissa vilka det här är!
Frimodig skrev:Frimodig skrev:Krake skrev:Gissar på, uppifrån och nedåt, Hitler, Stalin, Mao och ? .
Skicklig gissning. Fast jag gissar att bilderna av Stalin och Mao är falska. Jag tror de är ett efterhandspåhitt.
Jag fortsätter att gissa att bilderna på Stalin och Mao är falska, i första inlägget i den här tråden.
För klarhetens skull.
Får man fråga varför?
Gissa vilka det här är!
Kahlokatt skrev:Frimodig skrev:Frimodig skrev:
För klarhetens skull.
Får man fråga varför?
Nja, de där bilderna är politiska efterhandskonstruktioner. Så, lögn.
Gissa vilka det här är!
Ni får väl gissa förnamnet då. Svårighetsgraden är ganska låg, åtminstone för oss som var med innan 2006
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Gissa vilka det här är!
Den här personen har däremot ändrat sig en del genom åren
Gissa vilka det här är!
Frimodig skrev:Kahlokatt skrev:Frimodig skrev:
För klarhetens skull.
Får man fråga varför?
Förstår inte vad du menar. Vadå politiska efterhandskonstruktioner?
Gissa vilka det här är!
Visst såg han lite feminin ut i sin barndom?Kahlokatt skrev:Mona Sahlin?
Eller Gudrun Schyman?
Gissa vilka det här är!
Kahlokatt skrev:Frimodig skrev:Kahlokatt skrev:
Får man fråga varför?
Rätt omvälvande tråd.
Nå, bilderna av Mao och Stalin är inte bilder av Mao och Stalin. Det är bilder fixade 50 år efteråt, av helt andra personer. Bilder av hur Mao och Stalin borde ha sett ut.
Mao och Stalin såg ut som grisar.
Ungefär.
Gissa vilka det här är!
Huggorm skrev:Visst såg han lite feminin ut i sin barndom?Kahlokatt skrev:Mona Sahlin?
Eller Gudrun Schyman?
Kände inte igen honom med så mycket hår, skyller jag på..
Gissa vilka det här är!
Huggorm skrev:Visst såg han lite feminin ut i sin barndom?Kahlokatt skrev:Mona Sahlin?
Eller Gudrun Schyman?
Vafan...
Gissa vilka det här är!
Frimodig skrev:Kahlokatt skrev:Frimodig skrev:
Rätt omvälvande tråd.
Nå, bilderna av Mao och Stalin är inte bilder av Mao och Stalin. Det är bilder fixade 50 år efteråt, av helt andra personer. Bilder av hur Mao och Stalin borde ha sett ut.
Mao och Stalin såg ut som grisar.
Ungefär.
Larva dig inte.
Ser alla dåliga människor ut som grisar då, menar du?
Ser Hitler ut som en gris?
Stalin och Mao såg väl ut som folk gör mest. Gick inte att se på dem att de var sjuka jävlar.
Hur kan du förresten veta hur Mao och Stalin såg ut som barn? SÅ gammal är du väl ändå inte?
Gissa vilka det här är!
Blev förvirrad när tråden började med bilder på tyranner och sedan kom Amy Whinehouse och Manson..
- colaflaska
- Anslöt: 2012-04-20
Gissa vilka det här är!
colaflaska skrev:Blev förvirrad när tråden började med bilder på tyranner och sedan kom Amy Whinehouse och Manson..
Man kan ju inte bara posta bilder på läskiga typer, kom jag på. Roligare med lite olika människor. Men jag tycker det är så fascinerande att t.o.m. de mest iskalla jävlar ser söta och rara ut som barn.
Kan ni gissa vem det här är, t.ex.?
Spoiler: visa
Återgå till Intressanta intressen