Stockholm, Diskussionsgruppen 19/5
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Välkommen till diskussionsgruppen!
Nästa träff: Tisdag 19 maj 2015, kl 19.00-20.30
Vi träffas på:
Matteus skola, Vanadisvägen 16, Sthlm.
Ingång B2, Rum C305.
Närmaste T-bana är Odenplan.
Kvällens ämne: Sommartider!
Eftersnack:
Vanligtvis brukade vi gå till Vasas för att äta och ha det trevligt, men tyvärr har dom bytt ägare, och innehåll, och dom tar inte längre reservationer som vi hade. Därför blir det inte Vasas, men om någon har tips på en annan restaurang att gå till efteråt, så säg till!
Ämnesförslag:
Om ni har några förslag på ämnen, så tar jag emot dom efter träffen, eller genom ett pm här på Aspergerforum. Det går också bra att maila dom till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Frågor?
Om ni har frågor om träffarna, tveka inte att kontakta mig, via ett pm här på Aspergerforum, eller maila till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Välkomna till kvällens träff med Diskussionsgruppen!
Nixer
Nästa träff: Tisdag 19 maj 2015, kl 19.00-20.30
Vi träffas på:
Matteus skola, Vanadisvägen 16, Sthlm.
Ingång B2, Rum C305.
Närmaste T-bana är Odenplan.
Kvällens ämne: Sommartider!
Eftersnack:
Vanligtvis brukade vi gå till Vasas för att äta och ha det trevligt, men tyvärr har dom bytt ägare, och innehåll, och dom tar inte längre reservationer som vi hade. Därför blir det inte Vasas, men om någon har tips på en annan restaurang att gå till efteråt, så säg till!
Ämnesförslag:
Om ni har några förslag på ämnen, så tar jag emot dom efter träffen, eller genom ett pm här på Aspergerforum. Det går också bra att maila dom till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Frågor?
Om ni har frågor om träffarna, tveka inte att kontakta mig, via ett pm här på Aspergerforum, eller maila till: diskussionsgruppen@hotmail.com
Välkomna till kvällens träff med Diskussionsgruppen!
Nixer
Vad exakt innebär ämnet sommartider?
- ullstrumpan
- Anslöt: 2011-11-27
Tänkte försöka ta mig dit ikväll. Instämmer i frågan: vad syftas på med ämnet sommartider?
Gissar också att det syftar på det. Frågan bottnade egentligen i ett behov av att ha så utförlig info som möjligt inför nya saker.
Hej,
första gången jag var på en träff denna gång. Var en bra träff med diskussioner som verkligen rör mitt liv också.
Skönt att diskutera olika perspektiv på vem som får diagnos och inte, nya sätt att se på sig själv och omvärlden efter diagnos som vuxen, stressen med semester under sommaren och mycket annat.
Jag heter samma här på forumet som i verkligheten, om någon vill diskutera vidare!
första gången jag var på en träff denna gång. Var en bra träff med diskussioner som verkligen rör mitt liv också.
Skönt att diskutera olika perspektiv på vem som får diagnos och inte, nya sätt att se på sig själv och omvärlden efter diagnos som vuxen, stressen med semester under sommaren och mycket annat.
Jag heter samma här på forumet som i verkligheten, om någon vill diskutera vidare!
Tack för denna termin!
13 deltagare kom och diskuterade.
Dessutom var detta min sista gång som samordnare för diskussionsgruppe.
I höst är det en ny person.
Tack för denna tid!
13 deltagare kom och diskuterade.
Dessutom var detta min sista gång som samordnare för diskussionsgruppe.
I höst är det en ny person.
Tack för denna tid!