Roliga rubriker etc.
Roliga rubriker etc.
Puzzle skrev:Nåja, skyller på att jag är trött och bidrar med en felstavning (eller är det..? )
Felstavat... Menar du att de skrivit "den" istället för "hen"?
Roliga rubriker etc.
Kimmelie skrev:Puzzle skrev:Nåja, skyller på att jag är trött och bidrar med en felstavning (eller är det..? )
Felstavat... Menar du att de skrivit "den" istället för "hen"?
Precis.. (Det ska vara "granen" inte "grannen" ).
Roliga rubriker etc.
Eller så har Birgitta klippt sin granne i bitar och lagt densamme i en kasse. Hon är en potentiell styckmördare!
- Grapefrukt
- Anslöt: 2014-10-04
Roliga rubriker etc.
Grapefrukt skrev:Eller så har Birgitta klippt sin granne i bitar och lagt densamme i en kasse. Hon är en potentiell styckmördare!
Ja det är en lärare man inte ska tjafsa med..
Diskmaskin, någon?
Fråga inte varför jag har samlar på sånt här..
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Roliga rubriker etc.
Läste ett anslag vid en bensinstation nyligen: "Tyvärr luften är trasig", det blev inga pumpade däck den dagen och det var djävligt svårt att andas.
Roliga rubriker etc.
JapeFox skrev:Läste ett anslag vid en bensinstation nyligen: "Tyvärr luften är trasig", det blev inga pumpade däck den dagen och det var djävligt svårt att andas.
Roliga rubriker etc.
Min pappa berättade för mig om en kollega till honom som skrev följande på en tavla: "Urseckta jag stavvar som en krata". Tack för upplysningen!
- Grapefrukt
- Anslöt: 2014-10-04
Roliga rubriker etc.
Hörde precis på Rapport: "Turismen ökar i Sverige och den största ökningen är utlänningar". Well, duh..
Roliga rubriker etc.
Puzzle skrev:Hörde precis på Rapport: "Turismen ökar i Sverige och den största ökningen är utlänningar". Well, duh..
Hihihi.
Ja okej, man kan ju turista inom landet, det var väl det de syftade på... *Är tråkig*
Roliga rubriker etc.
Kahlokatt skrev:Puzzle skrev:Hörde precis på Rapport: "Turismen ökar i Sverige och den största ökningen är utlänningar". Well, duh..
Hihihi.
Ja okej, man kan ju turista inom landet, det var väl det de syftade på... *Är tråkig*
Äh, tyst med dig.. Nämen, självklart är det ju så dom menar men samtidigt så tycker jag väl att det är rätt uppenbart att det största delen som turistar (i ett ovanligt kallt och regnigt Sverige) är utlänningar.
Roliga rubriker etc.
Aftonbladet är bäst, som vanligt.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Roliga rubriker etc.
Sjung en stång!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Roliga rubriker etc.
Gammal bild men fortfarande lika rolig..
- "Nähä, säger du det?"
- "Nähä, säger du det?"
Roliga rubriker etc.
Det har tydligen förekommit problem med spioneri... av en duva.
http://www.di.se/artiklar/2015/5/29/duva-misstanks-for-spionage/
http://www.di.se/artiklar/2015/5/29/duva-misstanks-for-spionage/
En vit duva som tros ha flugit över gränsen från Pakistan hålls i förvar i Indien, enligt polisen misstänkt för spioneri. Den luftburna inkräktaren hade ett budskap fäst vid kroppen, något som fick myndigheter att ta en närmare titt på fågeln. En del av budskapet var på urdu, men där fanns också något som tros vara ett pakistanskt telefonnummer, skriver Times of India.
"Det händer inte ofta att vi upptäcker en fågel från Pakistan här. Vi har gripit några spioner här tidigare. Området är känsligt med tanke på närheten till Jammu (som ligger i det omstridda Kashmir), där infiltratörer är ganska vanliga", säger polisen Rakesh Kaushal.
Fågeln landade på ett hus i en by omkring fyra kilometer från den pakistanska gränsen. En 14-åring i familjen blev misstänksam när han såg skriften på urdu och tog med sig fågeln till polisen. I en notering har polisen benämnt duvan som "misstänkt spion" och fågeln hålls nu fortsatt i förvar.
- Braincandy
- Anslöt: 2012-09-27
Roliga rubriker etc.
Här är ett trevligt litet ställe som inte prioriterar kunderna särskilt högt (eller vet att man brukar säga "Nödutgång").
Roliga rubriker etc.
"Den misstänkte 35-åringen man som misstänks" Vänta nu, är han misstänkt eller?
Ingen misstanke om terrorbrott på Ikea
Ingen misstanke om terrorbrott på Ikea