Puzzle är ny moderator
17 inlägg
• Sida 1 av 1
Puzzle är ny moderator
Aspergerforum välkomnar Puzzle som ny medlem i moderatorgruppen från och med omedelbart. Baserat på hur hon har verkat på forumet som vanlig medlem är jag tämligen övertygad om att hon kommer fungera alldeles ypperligt i sin nya roll. Som nybakad moderator kommer hon förstås inledningsvis hålla låg profil men jag tror inte det kommer dröja särskilt länge innan troll och annat oknytt får akta öronen..
Detta påminner mig också om att Gripandekylig är vanlig medlem sedan några veckor tillbaka, detta har jag glömt att meddela. Tyvärr gick inte moderatoruppdraget att kombinera med studierna.
Detta påminner mig också om att Gripandekylig är vanlig medlem sedan några veckor tillbaka, detta har jag glömt att meddela. Tyvärr gick inte moderatoruppdraget att kombinera med studierna.
Puzzle är ny moderator
Puzzle får pyssel
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Puzzle är ny moderator
Framför ett försiktigt grattis och hoppas samtidigt på att inte allt jag skriver på forumet kommer att bli bortrensat pga vulgärt och burleskt språk hädanefter.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Puzzle är ny moderator
Tack allesammans!
Och sugrövmanövern du behöver inte oroa dig för det, som Liebert säger så kommer jag nu till en början hålla en låg profil på mod-fronten och även efter det så kommer jag ju ändå arbeta på samma sätt än dom andra moderatorerna. Dessutom så personligen så stör det mig inte särskilt mycket hur du uttrycker dig ibland utan det var mest för att någon hade reagerat på det.
Och sugrövmanövern du behöver inte oroa dig för det, som Liebert säger så kommer jag nu till en början hålla en låg profil på mod-fronten och även efter det så kommer jag ju ändå arbeta på samma sätt än dom andra moderatorerna. Dessutom så personligen så stör det mig inte särskilt mycket hur du uttrycker dig ibland utan det var mest för att någon hade reagerat på det.
Puzzle är ny moderator
Grattis Puzzle
Jag vill också tacka Gripandekylig för det jobb han har utfört här som moderator.
Jag vill också tacka Gripandekylig för det jobb han har utfört här som moderator.
Puzzle är ny moderator
Gripandekylig förtjänar en avgångstråd. Hoppas att studierna går fint och att nya medicineringen fungerar.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter