Sminkar ni er? (Omröstning)
81 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sminkar ni er?
Det är egentligen inte mycket som hjälper på en sådan så jag vet inte om det gör till eller frånkiddie skrev:Vad tycker ni om mycket smink på en klimakterietant? De brukar få såpass mycket androgener att de blir liksom fyrkantiga i ansiktet och då får de manligare former. Är det snyggt att vara hårdsminkad då?
Sminkar ni er?
kiddie skrev:Vad tycker ni om mycket smink på en klimakterietant? De brukar få såpass mycket androgener att de blir liksom fyrkantiga i ansiktet och då får de manligare former. Är det snyggt att vara hårdsminkad då?
Det är fullkomligt vidrigt. Jag förstår inte varför de sminkar sig så jäkla mycket. Det handlar liksom inte om att dölja skönhetsfel och förstärka det man tycker är fint i sitt ansikte. Det är ren jävla clownsmink med blå ögonskugga, illröd rouge och vinrött läppstift.
- colaflaska
- Anslöt: 2012-04-20
Sminkar ni er?
Hur sminkar sig folk då.. gör ni små stjärnor eller krusiduller vid ögat kanske?
- Vaniljflickan
- Anslöt: 2011-02-01
Sminkar ni er?
Alla har sin personliga stil antar jag. Sminkar mig inte men tycker det är snyggast när folk inte bara sminkar sexsignalssmink (dvs intensiva ögon, röd mun, röda kinder). Som om de går och är upphetsade hela tiden en vanlig dag på stan lixom.
Så om de har en egen stil tycker jag det är snyggare. Sedan ÄR jag lite svag för gothare även om KS ogillar dem.
Så om de har en egen stil tycker jag det är snyggare. Sedan ÄR jag lite svag för gothare även om KS ogillar dem.
Sminkar ni er?
kiddie skrev:Alla har sin personliga stil antar jag. Sminkar mig inte men tycker det är snyggast när folk inte bara sminkar sexsignalssmink (dvs intensiva ögon, röd mun, röda kinder). Som om de går och är upphetsade hela tiden en vanlig dag på stan lixom.
Skit i vad KS gillar. Det skulle vara fruktansvärt tråkigt att leva i en värld där alla har samma smak. Jag gillar också goth-looken. Om den är utförd på ett bra sätt. Kläderna ska vara ordentligt sydda och inte se ut som om man ska till ett Halloween-party för barn.
- CarolusRex
- Anslöt: 2014-01-27
Moderator:
Har avdelat diskussionen om kvinnlighet - manlighet till en ny tråd, som återfinns här post1213546.html#p1213546
Har avdelat diskussionen om kvinnlighet - manlighet till en ny tråd, som återfinns här post1213546.html#p1213546
Jag sminkar mig för att jag vill och nuförtiden sminkar jag mig inte ens särskilt mycket.
I alla fall inte till vardags.
Concealer för att täcka över fläckar, finnar och annat, mascara för att mina ögon inte ska se trötta ut.
Jag har dock slutat bry mig om vad andra tycker om mitt utseende.
I alla fall inte till vardags.
Concealer för att täcka över fläckar, finnar och annat, mascara för att mina ögon inte ska se trötta ut.
Jag har dock slutat bry mig om vad andra tycker om mitt utseende.
- Kevlarsoul
- Anslöt: 2006-12-08
Har aldrig sminkat mej och kommer aldrig att göra det heller. Föredrar generellt tjejer som inte heller är sminkade med. Tycker faktiskt det ser attraktivare och finare ut om man ritar lite random streck och sånt i ansiktet med en tuschpenna eller nått istället för att sminka sej en massa, i jämförelse.
Återgå till Att leva som Aspergare