Roliga rubriker etc.
Roliga rubriker etc.
Och hur tänkte dom här då? (Kolla röda markeringen)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av Kotten 2015-03-19 10:00:10, redigerad totalt 1 gång.
Roliga rubriker etc.
Lispington skrev:Anders Berg på årsmötet:
– Fru ordförande. Ärade ledamöter. Jag hade tänkt att motionera om fika, men har tyvärr för dålig kondis.
Roliga rubriker etc.
geocache skrev:Lispington skrev:Anders Berg på årsmötet:
– Fru ordförande. Ärade ledamöter. Jag hade tänkt att motionera om fika, men har tyvärr för dålig kondis.
skrattar med
Roliga rubriker etc.
Kotten skrev:Och hur tänkte dom här då?
Att d enda barnen behöver göra är att dra ner byxorna för att gå på toa. Inte ta av sig ytterkläderna helt. Låter praktiskt.
Roliga rubriker etc.
I Classic Motor nr 3 2015 står det i Jims mekarhörna: "Om man slipar bort den hårda kanten med sina tänder får man en remsa med fjädrande egenskaper."
Det handlar alltså om att man kan använda fjäderstålet från gamla sågblad till andra ändamål genom att med sina tänder slipa bort tänderna från sågbladet.
Det handlar alltså om att man kan använda fjäderstålet från gamla sågblad till andra ändamål genom att med sina tänder slipa bort tänderna från sågbladet.
- Grapefrukt
- Anslöt: 2014-10-04
Roliga rubriker etc.
Grapefrukt skrev:I Classic Motor nr 3 2015 står det i Jims mekarhörna: "Om man slipar bort den hårda kanten med sina tänder får man en remsa med fjädrande egenskaper."
Roliga rubriker etc.
"Ett annorlunda sätt att tanka" - reklam utanför en bensinmack. Inte fullt så kul för NT som aldrig hört talas om boken "Autism- ett annorlunda sätt att tänka" dock.
Roliga rubriker etc.
På meny på thairestaurang:
KÖTT
....
FISK
....
VEGETARISKT
....
BARN (serveras med ris eller nudlar)
KÖTT
....
FISK
....
VEGETARISKT
....
Roliga rubriker etc.
Kahlokatt skrev:På meny på thairestaurang:
KÖTT
....
FISK
....
VEGETARISKT
....
Roliga rubriker etc.
Tusan åxå, vill ha stripps till mina och vällagat, fick ett förut som skrek fortfarande...
Roliga rubriker etc.
I ett flertal tidningar så rapporteras det just nu att svinröven blommar. En tidning tog det lite längre...
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Roliga rubriker etc.
Savanten Svante skrev:I ett flertal tidningar så rapporteras det just nu att svinröven blommar. En tidning tog det lite längre...
...funny, annars är det väl rutten mås dom stinker egentligen
Roliga rubriker etc.
Idag gick jag förbi en frisörsalong. På dörren stod "Idag jobbar 2 pga sjukdom."
Roliga rubriker etc.
Nu är ju den har gammal men jag antar att det inte gör så mycket.
Gick tydligen inte så bra när vi skulle skydda Obama..
Gick tydligen inte så bra när vi skulle skydda Obama..
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Roliga rubriker etc.
Vad riktigt ska det stå? Jag tänker på "sanna" men det är ju mycket felstavat då...
Roliga rubriker etc.
Puzzle skrev:Vad riktigt ska det stå? Jag tänker på "sanna" men det är ju mycket felstavat då...
Janusansikte. http://sv.wikipedia.org/wiki/Janus
Roliga rubriker etc.
Alliansens fana:
Senast redigerad av Zima33 2015-04-25 23:12:11, redigerad totalt 1 gång.
Roliga rubriker etc.
Dagobert skrev:Janusansikte. http://sv.wikipedia.org/wiki/Janus
Ah.. Hjärnan hade "låst sig" på felstavningar så lyckades på något sätt missa det uppenbara..
Nåja, skyller på att jag är trött och bidrar med en felstavning (eller är det..? )