Träffar i Göteborg?
weasley skrev:Hagacafeet!
hpl Hagakyrkan, på min tid var det nr 4 (väl? den fortsatte iaf till Saltholmen) och 9 som gick förbi där.
*saknar gbg som fan*
Fyran har slutat gå där (numera går linje fyra mellan Angered och Mölndal). För att komma till Hagakyrkan tar man linje 3, 6, 9 eller 11.
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 14:59:40, redigerad totalt 1 gång.
Charley? skrev:Känner mig tjock och allmänt icke-asocial. Får se vilken sida jag vaknar på imorgon.
Hur ska vi känna igen varandra?
Mitt hår har nästan samma skimrande jungfrulika färg som bröllopsklänningar oftast har. Och eftersom jag kommer kanske en halvtimme innan så kommer jag nog att läsa min bok, Tony Attwoods The Complete Guide to Asperger's Syndrome.
Och kommer du, om du kommer, tidigt (kanske en halvtimme innan) så kanske jag sitter med två tonåriga blondiner.
Men jag kommer att försöka få plats på avdelningen ovanför disken också.
Senast redigerad av Ganesh 2011-05-04 14:59:40, redigerad totalt 1 gång.
Ganesh skrev:Charley? skrev:Känner mig tjock och allmänt icke-asocial. Får se vilken sida jag vaknar på imorgon.
Hur ska vi känna igen varandra?
Mitt hår har nästan samma skimrande jungfrulika färg som bröllopsklänningar oftast har. Och eftersom jag kommer kanske en halvtimme innan så kommer jag nog att läsa min bok, Tony Attwoods The Complete Guide to Asperger's Syndrome.
Och kommer du, om du kommer, tidigt (kanske en halvtimme innan) så kanske jag sitter med två tonåriga blondiner.
Men jag kommer att försöka få plats på avdelningen ovanför disken också.
Borde vi bya nummer eller någonting?
Är du blondinernas pimp eller farsa?
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 14:59:40, redigerad totalt 1 gång.
sssssm skrev:Jag lär vara där om inget väldigt underligt händer så som kärnvapenkrig, trafikolyckor eller förkylningar.
Har visserligen inte träffat dig IRL, men du är också alltid välkommen.
Senast redigerad av Ganesh 2011-05-04 14:59:43, redigerad totalt 1 gång.
Spontanträff igen?
Jag deltar gärna i spontanträffar eller planerade träffar i Göteborg eller kringliggande städer men det får allt vara jävligt skoj om träffen sker längre bort än Varberg, Kungälv eller Borås.
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 14:59:43, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30
Re: Spontanträff igen?
Mördarsnigel skrev:Jag deltar gärna i spontanträffar eller planerade träffar i Göteborg eller kringliggande städer men det får allt vara jävligt skoj om träffen sker längre bort än Varberg, Kungälv eller Borås.
Du är givetvis jättevälkommen nästa gång. Men tyvärr har jag ätit upp saffranglassen.
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 14:59:43, redigerad totalt 1 gång.
Och du tyckte inte ens om den! :P
Jag trodde att du hade flyttat.
Jag trodde att du hade flyttat.
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 14:59:43, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30