Nyligen insatt "U" under varje inlägg?
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Det har dykt upp ett "U" under varje inlägg noterade jag den senaste timmen. Någon ändring som skett?
"U" länkar till längst upp på varje sida.
"U" länkar till längst upp på varje sida.
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Meppe skrev:Till höger under inläggen?
Nej, till vänster under "Ort: Krakow".
- plåtmonster
U:et kan inte lokaliseras (längre). En mindre bugg, kanske. Eller en tekniker som pillar lite. Syns inget U här hos mig.
KNSNNTR skrev:U:et kan inte lokaliseras (längre). En mindre bugg, kanske. Eller en tekniker som pillar lite. Syns inget U här hos mig.
Däremot om du drar musen över botten av ditt inlägg (vid den grå ramen som separerar inlägg) så syns en linje som du kan klicka på för att gå upp.
Hettan skrev:så syns en linje som du kan klicka på för att gå upp.
Linjen är rätt störande.
- plåtmonster
För mig är det bara en linje om man har muspekaren på den. Innan så var det ju en ^-pil i högra hörnet under inlägget, alltså ungefär där linjen slutar som tog en högst upp i tråden så jag gissar också på en bugg.
Lägger till en bild.
Lägger till en bild.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Hmm... vad ska det vara bra för? Jag har en fullt fungerande hem-knapp på tangentbordet.
Hettan skrev:KNSNNTR skrev:U:et kan inte lokaliseras (längre). En mindre bugg, kanske. Eller en tekniker som pillar lite. Syns inget U här hos mig.
Däremot om du drar musen över botten av ditt inlägg (vid den grå ramen som separerar inlägg) så syns en linje som du kan klicka på för att gå upp.
Den syns inte heller här. Allt verkar vara i sin ordning hos mig.
nallen skrev:Hmm... vad ska det vara bra för? Jag har en fullt fungerande hem-knapp på tangentbordet.
En del behöver en länk för allt på webbsidor..
- plåtmonster
plåtmonster skrev:En del behöver en länk för allt på webbsidor..
Jobbigt med för många länkar att flytta sig mellan, särskilt när de ligger i lite underlig ordning. Ibland är det effektivare att ta till musen
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter