Stockholm-Mariehamn-Stockholm
79 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Stockholm-Mariehamn-Stockholm
Jag antar att någon per hytt får ta på sig att boka och betala och sedan inkassera av de övriga? Eller skall man kanske gruppboka? Men då blir det ju lite jobbigt, om 20 pers skulle anmäla sig och bara 10 dyker upp. Man vill ju inte gärna betala för någon annan. Folk kan ju visa intresse först, så ser vi hur många vi kan tänkas bli. Vi borde skapa en ny trådrubrik, med mer när-var-och hur redan spikat. Så blir det tydligare för alla. Någon som har någon åsikt om mitt förslag av dag el båt innan det?
Det har varit lite löst prat om en till till Finland, hoppas det blir av nåt i Sommar i år eller så
Dao, hearnothing och Sjuckert och undertecknad var väl vi som pratade mest om det
Sjuckert får se till att vi hittar hytten så vi slipper sova i ett bilspel hela natten
Dao, hearnothing och Sjuckert och undertecknad var väl vi som pratade mest om det
Sjuckert får se till att vi hittar hytten så vi slipper sova i ett bilspel hela natten
Jag är definitivt på! Är det först i sommar som gäller då? Skulle själv kunna tänka mig att åka kanske runt Valborg eller så!
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
I sommar nån gång...ja en finlandskryssning av icke-absolutistisk karaktär vore absolut intressant.
För mig skulle det funka i typ slutet av augusti så man hinner lägga undan pengar.
För mig skulle det funka i typ slutet av augusti så man hinner lägga undan pengar.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Jag är lätt på. Har båt skräck men det löser sej med lite båt gin dricka